Diskuze
sledovat diskuziAbyste mohli reagovat, musíte se přihlásit nebo se zaregistrovat.
Anti-Mage napsal 16. 4. 2010 v 01.41
silverback: Ano, pochopitelně máš pravdu :) Jen se to slovo tady předtím moc objevovalo, tak jsem ho automaticky napsal :) Ale dík za upřesnění ;)
YouAreEmpty napsal 16. 4. 2010 v 01.28
Lady Stardust: Pokuď to bereš od doby kdy dítě opustí matčino lůno, tak máš pravdu. Ale já mám na mysli vstup spermie do vajíčka, tedy kde se vše rozhoduje.
Lady Stardust napsal 13. 4. 2010 v 20.00
YouAreEmpty:
Ty geny se moc od narození nemění, takže copak jsi mi to chtěl povědět? :)
silverback:
Princess Maker 2 hra se dá hrát a dohrát bez jediného souboje
Planescape: Torment sice obsahuje souboje a nejde projít bez nějakých nutných soubojů, ale těch soubojů je úplné minimum, zkušenosti z nich jsou téměř žádné, protože zkušenosti má hráč za postup příběhem a řešení úkolů a objevování skrytých možností, ke kterým hráčova postava musí mít určitý hodnotu vlastností
a hlavně na konci se dá hlavní "padouch" přemoct i úplně nenásilným způsobem
silverback napsal 13. 4. 2010 v 19.34
Anti-Mage: sexualita rozhodně vrozená není. Sexuální orientace vrozená být může, respektive inklinace k ní - o tom se vědci a jak je vidět i my tady přeme stále :), vím, že jsi to tak myslel, jen to uvádím na pravou míru.
Lady Stardust: víš, já jenom nechápu jak může být někdo tak sebevědomí jako ty a všechny kolem sebe odsuzovat za jejich názor. Že RPG není pouze o soubojích je samozřejmě pravda, ovšem RPG je TAKÉ z velké míry o soubojích. Já osobně jsem ještě nehrál RPG ve kterém by se nebojovalo, pokud takový titul znáš, rád se o něm dozvím. Ale když řeknu tohle a ty z toho usoudíš "nojo to je hroznej debílek, ten se zmůže tak akorát na Warcraft a myslí si, že to je vrchol fantasy žánru", pak se opravdu nemáme o čem bavit.
YouAreEmpty: Chromozom, který určuje sexuální orientaci byl částečně rozpoznán pouze u mužů, ale nakonec se ukázalo, že ani to není 100%. Vrozené dispozice jsou přenosné přes generace, některé z nich jsou u potomků pouze v jakémsi hybernovaném stavu. Například inklinace k určitým chorobám není závislá pouze na tom, jaké choroby měli rodiče, ale rovněž jejich předkové. A tato skoková dědičnost může být i do několika kolen. Pokud by tedy sexuální orientace, nebo inklinace k homosexualitě byla dědičná, může tomu tak být i když nikdo z rodičů homosexuální není. Ovšem Lady Stardust má pravdu v tom, že je velký rozdíl mezi dědičností a vrozeností. Šroubovice DNA totiž není tak jednoduchá jak říkáš - ne všechno dědíme od rodičů, některé choroby se mohou u člověka vyskytnout i když je neměl nikdo v rodině. Sexuální inklinace může a nemusí být dědičná. To je totiž přesně to, o čem se přou vědci už hodně dlouho a zatím nedospěli ke 100% odpovědi. Já osobně s tebou souhlasím, ale netvrdím, že to musí být pravda. Nicméně o čem jsem skálopevně přesvědčen je, že na lidskou sexualitu a rovněž sexuální orientaci má kromě genů vliv i prostředí.
dungeonmaster napsal 13. 4. 2010 v 19.28
YouAreEmpty: Je li to v genech, pak je to vrozené!! Právě si přiznal, že si se mýlil.
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 18.47
Lady Stardust: Ano nemluvilo(stebou), přiznávám. Ty se pořád snažíš naluvit že homosexualita je vrozená. NENÍ, je to zapříčiněno právě tou mutací genu (ten který obsahuje sexuální orientaci), který je obsažen ve šroubovici DNA. Je to jednuduché pochopit. Nic složitého.
Být tebou bych si zjistil co znamená slovo Synonymum.
Lady Stardust napsal 13. 4. 2010 v 18.38
YouAreEmpty:
To bude tím, že o žádných nemocích tu nikdo nemluvil. :)
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 18.32
dungeonmaster: Přesně tohle myslím, je to jenom mutace genu a ne nemoc. Nevím proč to nechce pořád pochopit.
Lady Stardust napsal 13. 4. 2010 v 18.17
dungeonmaster:
To já nevím kterou konkrétní menzu má namysli. :)
dungeonmaster napsal 13. 4. 2010 v 18.08
Lady Stardust: Myslím, že má na mysli jinou menzu, ale nedivím se ti že se tam nestravuješ, v té naší vaří hrozně.
dungeonmaster napsal 13. 4. 2010 v 18.07
YouAreEmpty: Čistě teoreticky, může být homosexualita rovněž mutací genů, které zodpovídají za sexuální orientaci(tím nechci tvrdit, že homosexualita je nemoc, protože mutace se nerovná vada!!). Navíc k mutacím dochází již při párování chromozomů, tedy na samotném počátku zrození.
Editováno: 13. 04. 2010 v 18.34
Lady Stardust napsal 13. 4. 2010 v 18.05
YouAreEmpty:
Ty jsi ten co něčemu evidentně nerozumí a mozek taky potřebuje nějakou tu potravu, tak přesně od toho je tu menza. :) Poradila jsem ti dobře. :)
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 17.52
Lady Stardust: Sakra, čemu nerozumíš? Proč si tak natrvdlý/á?
Lady Stardust napsal 13. 4. 2010 v 17.49
YouAreEmpty:
Dědičné je to co je v zárodku už od početí, vrozené je to s čím se člověk narodí a ty ses asi zapomněl napapat, že ti to nějak pomalu dochází, tak utíkej do menzy. :)
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 17.44
Lady Stardust: Tím pádem to je genetická mutace(vada), která nastává až v hodně raném stádiu vývinu dítěte. Takže Homosexualita není vrozená.
Lady Stardust napsal 13. 4. 2010 v 17.29
YouAreEmpty:
Dítě se může narodit například s nějakou vrozenou vadou bez toho, že by ji kterýkoli z rodičů měl, takže dokaž že máš Menzu a já ti budu věřit, jinak nepřesvědčíš ani mrtvého.
Navíc já se stravuju úplně v jiných podnicích než je menza :)
Editováno: 13. 04. 2010 v 17.31
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 17.08
Lady Stardust: Rozdíl je akorát v písmenkách. Dítě se podobá rodičům proto že to má vrozené, tím pádem i zděděné. Dokaž že máš Menzu a já ti budu věřit, jinak nepřesvědčíš ani mrtvého.
http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/s…
Editováno: 13. 04. 2010 v 17.19
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 14.45
Lady Stardust: Ale vše co máš vrozeno je zděděno z DNA obou rodičů.
Editováno: 13. 04. 2010 v 14.45
YouAreEmpty napsal 13. 4. 2010 v 02.58
Wlczek: život je velice dlouhý, zvlášt když není co hrát, nebo jde o život.
Lady Stardust: Kdyby homosexualita byla vrozená, tak rodiče homosexuála by museli být také homosexuálové(nebo alespoň jeden). Vše se předává v genech, každý máme podobné geny jako naše rodiče. Tudíž homosexualita vzniká až ve velice raném stádiu dětcví(u rodičů kde se nevyskituje homosexuální osoba).
Editováno: 13. 04. 2010 v 03.00
Wlczek napsal 12. 4. 2010 v 21.42
Já jsem gay a hraju rád hry. To, že se raději mrknu na chlapa jsem si nevybral z nějakého rozmaru. Bylo mi to nějak souzeno a neřeším to. Můj život je příliš krátký abych se tím trápil. Ať se tím zaobírají ti, kteří věří na posmrtný život, takže mají spoustu času se v tom nimrat, házet špínu a vymyšlet teorie o někom tam nahoře, nebo dole... Zpátky ke hrám, hry jsou na hraní, a nevadí mi, že tam nejsou homo hry, stačí mi když přiletím do Stormwindu a tam potkám tolik pěkných chlapů, že mám z toho dobrý pocit a proto to hraju. A proto nehraju třeba Lineage a jiné asijské mutace, kde prostě nejsou chlapi ale nějaké chlapecké panenky jako barbí. Ale to zase dostane jinou sortu lidí. A tak je to asi fajn, ať si každý najde to svý. Spíš mi vadí, že ve hrách mají ženské postavy stejnou sílu jako muži, což je takový současný trend. A to nejen ve hrách. A přijde mi to nějak uměle vynucené.
Edie napsal 12. 4. 2010 v 13.38
konečně jsem si přečetl tento článek a asi nejvíc mě překvapil počet příspěvků :)
Anti-Mage napsal 10. 4. 2010 v 23.27
Lady Stardust: Byl bych opatrný s tím "sexualita je vrozená". O to, jestli opravdu je nebo není, se vědci stále přou :)
Lady Stardust napsal 10. 4. 2010 v 19.31
silverback:
Na tom není nic zvláštního, souboj není určující prvek fantasy ani scifi, na tom není nic nepochopitelného a kdo si myslí, že to tak je, tak asi čte jen braky typu warcraft protože tam opravdu je jen ten souboj a nic víc.
A 4% těch co si to přiznají nemá žádný jiný význam. Nevím kde jsi přišel na to co kdo přiznává že nějak je nebo není, sexualita je vrozená a pokud někdo předstírá a lže sám sobě že má jinou sexualitu než s jakou se narodil, tak pořád má jen tu sexualitu se kterou se narodil a ta hra na něco jiného na to nemá vliv.
Ale to už se tu několikrát řeklo že? Vzpamatuj se.
Editováno: 10. 04. 2010 v 19.34
silverback napsal 10. 4. 2010 v 15.44
tlamiczka: ano 4% ale v objemu 6.5 miliardy. Málokterá hra má 6.5 miliardy NPC :)
Jen chci říct, že aplikovat JAKÉKOLI pravidlo z reálného světa na počítačovou hru je špatně. Souhlasím s tím, že homosexualita může být ve hrách, pokud se tam opravdu hodí. To jste řekla výborně, žádné umělé protlačování.
Lady Stardust: -až se posuneš od knih nadepsaných Warcraft k něčemu co už je trošku dál, tak se možná vzpamatuješ, protože souboj není tahoun ani fantasy ani scifi
tohle je hodně zvláštní prohlášení. Proč někoho odsuzujete naprosto nepochopitelně, aniž by jste ho znala? Co měl tenhle výkřik znamenat? jak můžete vědět, co tenhle člověk čte??? 4% jsou těch co si to přiznají??? A tahle věta jako má zase znamenat co? Od začátku diskuze tady hájíte, že sexualita je vrozená a nedá se nijak ovlivnit vnějšími podmínkami a najednou přiznáváte že to tak úplně není? Nechápu. (očekávám nějakou další duchaplnou urážku na téma "když to nechápeš tak asi čteš jenom Warcraft") :D
Editováno: 10. 04. 2010 v 15.54
tlamiczka napsal 6. 4. 2010 v 08.41
Proč by měla být homosexualita ve hrách výhradně 18+? Existuje k tomu jediný logický důvod? Nemá být spíš rating o tom, jak intenzivně hra něco zobrazuje?
Třeba nejznámější The Sims má rating 12+/Teen a tam homosexualita rozhodně je. Ale je znázorněná velmi decentně a vkusně.
18+ má být hlavně pro krvavé masakry, případně pro porno (ať už hetero nebo homosexuální).
Rating je prostě o stupni - "Cartoon violence" je v podstatě to samé jako "Intense violence" ale jde jen o intenzitu a znázornění.
Každopádně já jsem za to, ať se homosexualita ve hrách objevuje, když se tam hodí. Žádné umělé protlačování do her ale ani žádné tvrdé restrikce.
Homosexuálů jsou cca 4 procenta populace, tj. asi každý 25. je homosexuál/lesba (a to nemluvím o bisexualitě). Takže v RPG by klidně mohla být každá 25. postava homosexuální (pokud by to nebyl homo-free fantasy svět :-) )
dungeonmaster napsal 3. 4. 2010 v 17.59
kywi: Nejde o to, že by v rpg byly souboje, jde o to, že už tam není skoro nic jiného. Sice mi to nevadí, mám to dokonce rád, ale je pravda, že je jich moc. Autoři prostě zapoměli, že existují i questy v nichž není třeba nikoho zabíjet, že existují i bezpečné cesty bez banditů a né každé lesní zvíře se na vás hned vrhne.
Ohánění se gay přáteli je nechutná argumentaci, kterou používají zoufalci, kterým dochází dech.















Lady Stardust napsal 16. 4. 2010 v 19.53
YouAreEmpty:
To je početí. Od početí se pak plod vyvíjí až do chvíle kdy se člověk narodí. S čím se pak narodí (to znamená, tak jak se vyvinul plod, na který můžou působit během vývinu v děloze různé věci) to je vrozené.
Co je dáno už s početím, jakože je to výhradně dáno genetickým fondem rodičů, to je dědičné.
Editováno: 16. 04. 2010 v 19.54