Bungee Jumping Simulator Recenze Bungee Jumping Simulator

Bungee Jumping Simulator

22. 8. 2009 22:49 9

Co si budeme nalhávat, pofiderních simulátorů je všude kolem fůra a Bungee Jumping Simulator do téhle skupiny zapadá automaticky už na první pohled. Ono hrát si na závodníky, piloty, strojvedoucí, to je ještě v mezích normálního chápání. Ale simulovat adrenalinový sport, spočívající pouze v překonání vlastní hysterie a následném kroku do hlubiny pod sebou? Máte pravdu, to ještě v komerční, lépe řečeno budgetové sféře nebylo. Jenže to by nesměl naše západní hranice okupovat (ehm) německý soused. Ten je celý hrr, aby mohl nechat z výrobního pásu sjet další krabici s náhodně vybranou fotkou té a té činnosti, připlácnout na ní zpravidla dlouhý a pro našince povětšinou legračně znějící nápis a ještě si v hlavě přeříkávat cosi o celé koze a nažraném vlkovi. Ten soused vystupuje jako UIG Entertainment a v tomhle případě se přepočítal.

Půjdeme si skočit bez lana, ano? *prosebný výraz*

Hra toho totiž nenabízí víc, než je k simulátoru bláznivých skoků na gumě nezbytně potřeba. Celá herní nabídka se tedy smrskává na výběr výšky rampy, ze které se s jekotem pustíte k zemi. To je všechno. A aby bylo vůbec o čem psát, můžu vám alespoň prozradit, že si zaskáčete z několikametrového jeřábu, trochu vyššího paneláku a přes mrakodrap klidně i z koše horkovzdušného balónu. V podstatě na tom ale vůbec nezáleží, jediné co, tak s výškou roste doba, po kterou padáte k zemi. Tahle věc je samozřejmě naprosto logická a důvod, proč ji tak obšírně zdůrazňuji, je antré k tomu nejpropracovanějšímu prvku Bungee Jumping Simulatoru

Není to totiž jen volný pád k zemi, během letu můžete provádět SUPER CVIKY! Kolem chlápka v kombinéze se ihned po odrazu objeví kruh, uvnitř kterého obíhá indikátor. Když se stiskem kurzorové šipky trefíte do vymezeného prostoru, panák se prohne, nebo jinak prkenně přetočí a třeba i v 250metrové výšce uslyšíte jásající dav. A nechtějte vědět, co fanoušci dělají, když se vám podaří řetězit cviky za sebou, nebo když se perfektně trefíte do pozice pro přistání. Nutno však zmínit, že ne vždycky je to tak snadné – hra nabízí tři úrovně obtížnosti a na tu nejvyšší si můžete pro preciznost sami nastavit tuhost gumy… Nebojte, ačkoliv jsem nechtěl, profesní důvody mě přiměly k sebevražednému pokusu, jenže s panákem to ani nehnulo. Propadl se skrz textury kamsi hluboko a když se vrátil zpět do hry, na obrazovce se objevil nevzhledný rámeček, na kterém stálo cosi o cenzuře. Naštěstí to ale ani nekazilo výsledný dojem, protože hra sama o sobě nevykazuje žádnou úroveň grafického zpracování. Panák se nepočítá.

Neeeeeeeeeeeeeeeeee *žuch*

Ne, teď vážně. Bungee Jumping Simulator je omyl, za který by nikdo neměl chtít peníze a neměl by ho nikdo hrát. Kvalita hry je na ještě nižší úrovni, než u her šířených po internetu zdarma a jestli opravdu nemáte co na práci, zahrajte si snad raději i ty Popeláře. Jediné, co by vám v nich mohlo chybět, je jakýsi žebříček nejlepších výsledků, jenž má v Bungee Jumping Simulator umocňovat motivaci. Nebo co?!

Bungee Jumping Simulator

Bungee Jumping Simulator je hra, která by měla být odstrašujícím příkladem pro všechny, kteří si stěžují na kvalitu současných her. A co je vůbec strašné, ono vlastně ještě může být hůř...

Žádné načítací obrazovky!