inzerce

Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

Jak přístup vydavatelů ovlivňuje podobu E3

16. 6. 2017 / David Plecháček / Komentář

Dochází E3 dech? Strategie vydavatelů se vrací jako bumerang a ovlivňuje podobu celé výstavy. Mohou moderní technologie znamenat konec jedné legendy?

Hra versus její veřejný obraz

16. 9. 2016 / Jaromír Möwald / Komentář

Dochází sérii Call of Duty dech? Možná je skutečný problém někdě úplně jinde.

Zlomí cenovka Oculus Rift zařízení vaz?

8. 1. 2016 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Vysoká cena spotřebitelské verze poinýra na poli moderního VR zaskočila nejednoho hráče, který se o nejnovější technologický trend zajímal. Ze...

Star Wars Battlefront - čtyřnásobné dojmy

14. 10. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Minulý týden jsme strávili mnoho hodin hraním otevřené betaverze Star Wars Battlefront. Zanechala v nás rozmanité a rozporuplné dojmy, o které jsm...

Nastává úsvit herních hororů

26. 8. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Vydání jednoho z prvních velkých titulů tohoto roku se v naší redakci neobešlo bez značného pozdvižení. Co si o Until Dawn myslí Vojta se Zdeň...

Dokážeme překousnout zrušení Silent Hills?

6. 5. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Je skoro jisté, že nový Silent Hill podle Kodžimy a del Tora už si nikdy nezahrajeme. Dali jsme v redakci hlavy dohromady a zamysleli se nad tím, jak ...

Zachrání House of Wolves celé Destiny?

14. 4. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

House of Wolves nemusí pouze nasytit hlad po novém obsahu. Tohle DLC musí hráče přesvědčit k návratu do Destiny.

Jaká je budoucnost Resident Evil?

30. 3. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Po vydání pěti epizod Resident Evil: Revelations je na čase shrnout, zda vývojáři z Capcomu neučinili až zbytečně velký krok stranou...

Jsou odklady her problém?

12. 3. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Neustálé přesouvání dat vydání se v posledních dvou letech dostalo až k samé hranici únosnosti a pomalu už snad ani nenajdeme titul, který by s...

Tenká hranice mezi hitem a propadákem

20. 2. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

I když jsme v redakci naladění na stejnou vlnu, nestává se často, abychom se tak vzácně všichni shodovali v tom, že na The Order: 1886 není nic v...

Versus: Adventury přežily, ale za jakou cenu?

11. 2. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Jen od začátku února jsme na Hrej.cz recenzovali tři adventury. Staré i nové. To je slušný výkon na tolikrát odepisovaný žánr. Jsou ale ještě...

Battlefield Hardline - Starci v akci

6. 2. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Tým redakčních Expendables usednul k Battlefield Hardline a zemřel. A znovu. A pro jistotu ještě jednou!

Versus: Remasterovat hry, nebo ne?

26. 1. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Rok 2014 byl rokem remasterů a zdá se, že tenhle trend pokračuje. Je to pro hry dobře, nebo špatně? Více v naší malé konfrontaci názorů!

The Order: 1886 - Zaboduje, nebo propadne?

21. 1. 2015 / Redakce Hrej.cz / Komentář

Měsíc před vydáním The Order: 1886 to vypadá, že ze hry možná nakonec nebude taková pecka, jak se mohlo zdát. Co na to redakce?

Not enough Hatred

18. 10. 2014 / Zdeněk Princ / Komentář

Odnikud se objevila hra Hatred, jejíž posláním je zabíjet lidi. Jen tak. Obstojí s tím polští vývojáři, anebo jen přihlouple propagují své ž...

Za Battlefield chytřejší!

18. 8. 2014 / Jaromír Möwald / Komentář

Call of Duty už sklouzlo do svého vlastního žánru. Přešlapování v něm by v případě Battlefieldu byla velká škoda.

Microsoft kupuje, protože může

13. 8. 2014 / Jaromír Möwald / Komentář

Můžete se vztekta, ale bez financí od Microsoftu by nový Tomb Raider dost možná vůbec nevznikl.

E3 skrz růžové brýle

15. 6. 2014 / Jaromír Möwald / Komentář

Návrat k představování her je to nejlepší, co mohlo letošní E3 potkat.

Velké gesto Microsoftu: Konec povinných gest

14. 5. 2014 / Jiří Bigas / Komentář

Microsoft nejprve shodil tradiční hráče přes palubu, aby jim teď konečně nabídl záchranný kruh. Konzole se začne prodávat bez Kinectu a v dálc...

Hororové hry neexistují!

8. 5. 2014 / Zdeněk Princ / Komentář

Přemýšlíte nad tím, proč jste si ještě nikdy nezahráli horor v tom pravém slova smyslu? Máme pro vás několik možných vysvětlení.

Hra versus její veřejný obraz

16. 9. 2016 / Jaromír Möwald / Komentář

Dochází sérii Call of Duty dech? Možná je skutečný problém někdě úplně jinde.