Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře
Během léta bylo na rok 2010 odloženo skoro všechno, co se jen trochu odložit dalo. Dílem za to může strach z velké konkurence a dílem z důsledků...
Na kolínské výstavě GamesCom byl jeden sektor byznys haly vyhrazen asociacím reprezentujícím herní produkci svých zemí. Mezi členskými státy Ev...
Sony zlevnilo PlayStation 3. Tak zní dlouho předvídaná, ale i tak velmi zajímavá hlavní zpráva z letošního GamesComu. I přes hospodářskou krizi...
Není náhoda, že v současnosti vychází víc pokračování než nových titulů. Silná značka se prodává sama a v nejistých časech se nevyplatí ...
Vývojáři Matrix Online pomalu vytahují kabely z centrálního serveru, na kterém jsou připojeni fanoušci bullet timeu a realistické virtuální real...
Call of Duty: Modern Warfare 2 je nepochybně jedním z nejtěžších kalibrů letošního herního podzimu. Jistota velkých prodejů ale přiměla Activi...
Dnešní komentář vznikl jako reakce na knihu Cesta od Cormaca McCarthyho. Přestože nemá nic společného s hrami, výborně ilustruje slavnou sérii F...
Mohli by sami hráči v budoucnu sponzorovat vývoj her? Jsou piráti jen špatně obsloužení zákazníci? Takové otázky nám klade šéf Valve. Kdo ale...
Předesíláme, že se v úterním komentáři nevěnujeme stavu, který předchází kocovině či snad pořizování domácího mazlíčka z říše prim...
GTA, Bioshock 2, Mafia II, Max Payne III, Borderlands. Před pár lety skomírající Take-Two má nyní v rukou mnoho trumfů a rozehrává s nimi překvap...
Borderlands prodělala šok, který se dá srovnat s transplantací srdce: drzí výtvarníci přesvědčili vedení Gearboxu, že je dobrý nápad absolutn...
Herní byznys je složitý mechanismus plný ozubených kol, převodů a pák. Analytické komentáře Martina Bacha pomohou každý týden odhalit, jak se ...
Rock for People skončil, volné pondělí je za námi a úterní komentář by měl zacílit na něco závažného. Třeba na Irák. A na jednu naprosto ne...
Pokračování jsou metlou nejen herního průmyslu. Často s číslovkou 2 dostaneme na talíř to samé jídlo, jako minule, jen jinak naaranžované. Př...
Byli jsme nazváni xHrej, náš podcast xPod, naši redaktoři xRedaktory a někteří čtenáři si vysloužili pojmenování xBoti. Není to ale tak, že ...
Za odpověď, zda a jak je možné vytvořit příběhovou online hru, by nejedno vývojářské studio zaplatilo milióny. Bioware se rozhodla na vlastní ...
Hry už nejsou, co bývaly, zní dosti často éterem. Dříve prý byly zábavnější, zajímavější a nápaditější, dnes je to stále to samé, pouz...
Snad žádný herní novinář neviděl v tak krátkém časovém sledu tolik celebrit z rozdílných oborů, jako při prezentaci nových her Microsoftu. O...
Ze zcela jasné situace, v podobě krachu 3D Realms a konce nadějí na dokončení DNF, se díky vývoji událostí stal napínavý biják, který rozhodn...
Za týden začíná v Los Angeles výstava E3, kde výrobci hardwaru představí novinky – ať už nové pohybové ovládání nebo přímo hardwarové re...
Dochází sérii Call of Duty dech? Možná je skutečný problém někdě úplně jinde.