e3-unreal-engine-3-pochvalen-budiz-epic
Novinka E3: Unreal Engine 3 - pochválen budiž Epic!

E3: Unreal Engine 3 - pochválen budiž Epic!

sleepless.

sleepless.

15. 5. 2004 15:41
Reklama

Společnost Epic spustila na svých stránkách www.unrealtechnology.com speciální sekci věnovanou novému Unreal Enginu 3, který nahradí předchozí verze tohoto jedinečného a hojně využívaného (Deus-Ex: Invisible War, Dead Man's Hand, Lineage 2, Splinter Cell a desítky dalších) herního "motoru". Ačkoliv předchozí verze číslované nebyly, vždycky šlo prostě jen o "Unreal Engine", s novou generací se Epic do číslování pustil - zřejmě aby umocnil zdání výrazného technologického skoku. Na výše zmíněných stránkách tak najdete nejen podrobnější technické specifikace, ale také ujištění, že nová verze enginu byla vytvářena s ohledem na "maximální zjednodušení tvorby obsahu a pohodlí při programování". Tvůrci hodlají dát maximální možnosti grafikům, designérům a architektům, kteří by měli být schopní s minimální asistencí programátorů navrhovat komplexní scény, levely i celé hry. Unreal Engine 3 samozřejmě plně podporuje všechny možnosti rozhraní DirectX 9.0, nejmodernější renderovací a osvětlovací techniky, pokročilé dynamické stínování a vůbec všechny ty prapodivné finesy, kterým rozumí asi jen ti zasvěcení. Čemu už ale rozumíme všichni, to je fyzikální systém podporující vzájemnou interakci objektů, efekt "hadrové panenky" u postaviček, fyzikální vlastnosti jednotlivých materiálů a další vychytávky, kterými se prozatím může pyšnit jen málokterá hra. Unreal Engine jakožto komplexní "balík" pro tvorbu her si ovšem umí poradit i umělou inteligencí, animacemi, zvukem či síťovým hraním - detaily o těchto rysech se taktéž dozvíte na stránkách. Během následujících šesti let nás čeká velkolepá kanonáda převratných herních titulů, ať už budou poháněny Unreal Enginem 3 nebo některým z jiných enginů nové generace. Počítačové hry se stávají reálnějšími než kdy předtím - přesně tak, jak jsme si to představovali na přelomu tisíciletí. Troufne si někdo odhadnout co bude potom? Zdroje: BluesNews, Actiontrip, UnrealTechnology

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama