podrobnosti-o-nastavenich-kvality-grafiky-v-hororove-3d-akci-doom-3
Novinka Podrobnosti o nastaveních kvality grafiky v hororové 3D akci DOOM 3

Podrobnosti o nastaveních kvality grafiky v hororové 3D akci DOOM 3

sleepless.

sleepless.

27. 7. 2004 11:17
Reklama

Programátor Robert Duffy z id Softu se ve svém .plan souboru vyjádřil k různým otázkám, jež se týkají hororové 3D akce DOOM 3. Vyjasnil například situaci ohledně defaultního nastavení hry při prvním spuštění. Řada fanoušků se v postech na různých fórech divila, proč není defaultní nastavení Ultra high. Důvod je zcela zřejmý. Při Ultra high nastavení totiž všechny textury i mapy zůstávají bez komprese a zabírají tak okolo 500 MB, což přirozeně zvládnou pouze grafické karty s 512 MB paměti. A ty samozřejmě vlastní pouze malé procento hráčů. Při nastavení High už není vyžadována grafická karta s 512 MB paměti, protože je použita komprese. Ta sice trochu snižuje výslednou kvalitu obrazu, ale poznat to jde pouze v některých okamžicích. Při nastavení Medium je použita komprese na širší spektrum map i textur, což umožní hrát DOOM 3 s grafickou kartou vybavenou 128 MB paměti. Na kvalitě výsledného obrazu je to sice poznat, ale stále jde o kvalitu o níž se ostatním titulům může v mnoha případech pouze znát. Na Low nastavení je použita nejenom komprese, ale jsou použity textury v rozlišení 512x512 a spekulární mapy 64x64. Na kvalitě obrazu už je to samozřejmě poznat hodně, ale DOOM 3 je tak možno hrát i na grafických kartách s pouhými 64 MB grafické paměti. Další zajímavé informace o DOOM 3 najdete ve výše zmiňovaném .plan souboru Roberta Duffyho.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama