bioshock-nastupce-system-shocka-2
Novinka BioShock – nástupce System Shocka 2!

BioShock – nástupce System Shocka 2!

sleepless.

sleepless.

10. 10. 2004 10:05
Reklama

Wow! Jak jinak začít první informace o „duchovním nástupci“ (tzn. fakt nejde o přímé pokračování) legendárního System Shock 2. Je to tak, Irrational Games dokončili Tribes: Vengeance (které se jim mimochodem podle prvních zpráv dost povedli), Freedom Force vs. the Third Reich je za dveřmi, takže mohli směle oznámit, co je u nich na řadě. Na BioShock už ale dělají vlastně po tři roky, takže je naštěstí o čem mluvit. Podobně jako SS2 půjde o akční-RPG horror viděný vlastníma očima, kdy první designovým rozdílem je důraz na genetiku místo technologií v systému vývoje postavy. Naopak společná je otevřená hratelnost a nelinearita a velké neznámo, do kterého jste na začátku vrženi. Ocitnete se v tajuplné genetické laboratoři, která je poseta mrtvými těly. Brzy poznáte, že laboratoř pochází z druhé světové a už před drahně lety byla opuštěna a na počátku 21. století v ní vědci prováděli experimenty s biotechnologiemi. A asi se jim moc nepovedli, protože nyní zde pobývají tři druhy „bytostí“, kříženců lidí a monster samozřejmě neznámého původu, kteří jsou poháněni "AI ecology", tedy typem umělé inteligence postavené na jejich motivacích, potřebách a prostředí, ve kterém se pohybují (prý něco jako systém inteligence zvířat). Drones jsou pěšáci, kteří v komplexu hledají mrtvá těla, ze kterých se živí a ze kterých extrahují genetický materiál. Predátoři měli být zřejmě bojovníci oněch vědců, ale místo toho se pustili do kolonie a zachutnali jim droni. A vojáci byly de facto kvůli tomu vytvořeni na ochranu dronů. Pokud jde o tu změnu technologie za genetiku, tak místo nanoimplantátů sbíráte také genetický materiál zvaný plasmid. Ten si též můžete implantovat a analogicky se jím zlepšovat, abyste třeba vydrželi extrémní teploty či tlak vzduchu apod.. Samozřejmě máte jen omezený počet „slotů“ pro plasmidy a omezený počet míst, kde si je můžete implantovat, jak jinak. Plus další vynálezy, klasické, ale vylepšovatelné zbraně (z pušky uděláte odstřelovačku apod.) a biologický scanner, kterým získáte „fotky“ nepřátel a budete tak moct poznat jejich slabiny. A pokud jde o zpracování, tak použili Vengeance engine, což je vylepšený Unreal použitý pro Tribes: Vengeance. To by pro zatím stačilo, prostě to vypadá na pořádkou pecku, takže jsme stejně jako vy zvědaví, co dalšího nám Irrational Games o BioShocku prozradí a samozřejmě kdy jej dokončí. Zdroj: Gamespot

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama