hellgate-london-tower-hori-big-ben-pada-peklo-otevrelo-sve-brany
Novinka Hellgate: London - Tower hoří, Big Ben padá. Peklo otevřelo své brány...

Hellgate: London - Tower hoří, Big Ben padá. Peklo otevřelo své brány...

sleepless.

sleepless.

16. 5. 2005 09:09
Reklama

Mix FPS a RPG Hellgate: London zavede hráče do zničených ulic a ruin slavných míst v hlavním městě Velké Británie. Silná atmosféra je samozřejmostí, znovuhratelnost bude zajišťovat náhodné generování úrovní. Flagship Studios, donedávna prázdný pojem, patří v současnosti k nejcennějším značkám. Pracují pod ní exulanti společnosti Blizzard v čele s Billem Roperem a lidmi zodpovědnými za Diablo I a II. A tak není divu, že se jejich novému projektu s názvem jako vystřiženým z béčkového hororu, Hellgate: London, věnuje maximální pozornost. Děj zavádí hráče do roku 2030 a jedné z velkých evropských metropolí. Londýn ale vypadá trochu jinak než dnes. Na místě slavných staveb a památek jsou hořící trosky, ulicemi bloudí stvoření jako ze samého pekla. A taky že ano: právě otevření pekelných bran je příčinou apokalyptického stavu. Hlavní zápletka nebyla ještě docela odtajněna, půjde v ní pravděpodobně o konspirativní mix zhruba někde mezi Deus Ex a Foucaultovým kyvadlem, už kulisy jsou ale navýsost přitažlivé.Herně představí Hellgate: London jeden zajímavý princip. V podstatě se bude hrát jako střílečka z pohledu první osoby, nicméně když autoři hovoří o RPG prvcích, nemyslí tím občasné zlepšení vlastností, ale výraznou herní složku: účinnost útoku určitou zbraní tak nebude prakticky záviset na schopnosti hráče a kdo se těšil na démonické headshoty, dočká se zklamání. Významnější než střelecký "skill" bude level postavy a atributy zbraně samotné. Arzenál by měl obsáhnout rovnou kolem stovky kousků, které se rozdělí do různých tříd podle typu zranění, jež způsobují (fyzické, ohnivé, spektrální, toxické či elektrické), hráči je budou moci vybavit různými typy munice a bude možné nalézt i specifické kousky vybavené ve stylu Diabla přívlastkem (např. "of burning", který přidá k ohnivému zranění). Hra počítá s obourukostí hlavní postavy, takže nebude problém střílet buď z těžké zbraně obouruční, či dvou lehčích jednoručních (i různého typu). Určité kouzlo potom bude mít využívání baseballových pálek, mečů, seker a dalších porcovacích zbraní nablízko. Hellgate: London se inspiruje Diablem v mnohém. Nejzajímavější je styl výstavby lokací. Ty budou náhodně generované pro každou hru, stejně jako přepadové skupiny nepřátel, což zajistí jednak unikátní hráčský zážitek, jednak znovuhratelnost. Stejné pro všechny jsou jen určitá klíčová místa a samozřejmě dějové cut-scény a videa. Zajímavou zprávou vyplývající z dlouhého preview na GameSpy jsou velké plány, jež mají autoři s multiplayerovou složkou hry. Kooperativní mód by měl zprostředkovat nejsilnější zážitek; pro jednotlivé lokace by měl být nicméně omezen maximální počet hráčů, aby se zábava nerozmělňovala. Online hraní by mělo sestávat z honů na démony ve vybraných zónách, či survival módu pro skupinky hráčů (cílem bude obstát co nejdéle proti stále se zvětšujícím vlnám nepřátel). Hráči-kutilové se mohou těšit na nástroje pro modding a vlastní kreativitu. První dojmy zahraničních kolegů zatím potvrzují informace o skvělém audiovizuálním zpracování, hlavně ale o intenzivní hratelnosti. I přes silné RPG prvky je Hellgate: London především neustálá akce v parádních kulisách. Snad nebude netrpělivé čekání na finální verzi příliš dlouhé...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama