3d-fps-timeshift-vyjde-az-pristi-rok-mozna-i-na-next-gen-konzolich
Novinka 3D FPS TimeShift vyjde až příští rok, možná i na next-gen konzolích

3D FPS TimeShift vyjde až příští rok, možná i na next-gen konzolích

sleepless.

sleepless.

19. 8. 2005 08:05
Reklama

Společnost ATARI provedla několik na první pohled sotva postřehnutelných změn na produktové stránce 3D FPS TimeShift. Přinejmenším jedna změna je však dosti podstatná a to změna termínu vydání. Podle nového údaje totiž hra vyjde až na jaře příštího roku.Akční titul TimeShift od ruského týmu Saber Interactive měla původně vyjít v listopadu tohoto roku, takže posunutí vydání na jaro 2006 není nijak zásadní změna. Nicméně nemusí být poslední.Společně s odložením vydání zřejmě došlo i na zrušení chystané verze pro Xbox, což může mít hned několik důvodů. Za prvé mohla být Xbox verze zrušena úplně a hra tak vyjde pouze na PC. Mnohem pravděpodobnější je však varianta, že byla Xbox verze zrušena proto, aby hra mohla vyjít na konzoli Xbox 360 a možná i PlayStation 3. Tomu by odpovídalo i posunutí vydání na jaro 2006, kdy má začít prodej PS3. Nakonec je tedy dost dobře možné, že hra příští rok vyjde na PC, Xbox 360 a PS3 zároveň.TimeShift je 3D akce od Saber Interactive a ATARI, v níž udatný hlavní hrdina bojuje proti neznámému nepříteli s použitím schopnosti manipulace časem, kterou využije i řešení jednoduchých prostorových hádanek.Hra je zasazena do futuristického prostředí, čemuž odpovídá nejenom vzhled úrovní, ale také nepřátel a koneckonců i zbraní. Těch je ve hře k dispozici zhruba 10 a všechny nabízí 2 odlišné módy. Chybět nemůže ani obligátní oblek chránící hl. hrdinu v omezené míře před zásahy nepřátelských zbraní. Podstatnou roli hraje schopnost hlavního hrdiny manipulovat v omezené míře s tokem času. Je možné čas na chvíli úplně zastavit, zpomalit jeho běh, nebo dokonce celou akci vrátit o několik sekund zpět. Tento prvek hraje velkou roli v designu úrovní, kde tvůrci připravují řadu jednoduchých hádanek s několika možnostmi řešení. Manipulace s časem je ovšem důležitá i při samotném boji, kdy se hodí ve chvílích obklíčení mnoha nepřáteli, které by jinak nebylo možné zvládnout. Schopnost manipulovat s časem však není všemocná a samospasná. Například kulky, které hlavního hrdinu zasáhnou, jsou oproti vrácení času imunní a navíc není možné s časem manipulovat neomezeně. Ve hře je totiž přítomen indikátor ukazující hráči zbývající energii, která se průběžně dobíjí, ale není nekonečná. TimeShift samozřejmě podporuje i multiplayer v několika módech.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama