civilization-iv-koncepcni-navrat-ke-korenum-serie-v-nove-grafice
Novinka Civilization IV - koncepční návrat ke kořenům série v nové grafice

Civilization IV - koncepční návrat ke kořenům série v nové grafice

sleepless.

sleepless.

8. 10. 2005 05:38
Reklama

Civilization IV je další díl v legendární sérii tahových strategií od týmu Firaxis a Sida Meiera, který sice vývoj hry vede osobně, ale i tak bude výsledkem Civilizace nové generace s novou grafikou, uživatelským rozhraním i vyladěným konceptem.

Civilization IV je postavena 3D enginu, který umožňuje zoom z globálního pohledu na celou herní plochu až do pohledu na jedno město. Tvůrci navíc používají flexibilního XML a skriptovacího jazyka Python, což jim nejenom umožňuje provádět v systému snadné updaty a doslova čarovat s různými vychytávkami v uživatelském rozhraní, ale navíc to znamená ulehčení práce pro tvůrce modifikací. Jak XML, tak Python se totiž může naučit každý. A potenciální tvůrci modů už by měli začít, protože budou moci nejenom vytvářet vlastní světy, scénáře, jednotky, historické události a technologie, ale budou moci zasahovat i do fungování AI! Civilization IV nabídne hned v základu multiplayer včetně kooperace. Právě pro multiplayer bude důležitý nový generátor map, který se postará o to, že všechny strany začnou za stejných podmínek. Z dalších prvků stojí za zmínku absolutní přepracování stromu technologického vývoje, který nyní umožní dosažení stejného výsledku několika odlišnými cestami. Každá jednotka ve hře bude získávat zkušenosti a na jejich základě dostávat bonusy, většinou proti specifickému nepříteli. Hráč nyní bude moci využívat i soupeřových cest a tvůrci se rozhodli eliminovat humorné situace, kdy mohl být tank zničen například kopiníkem, nebo lukostřelcem. Civilization IV vychází už v říjnu a nové screeny jsou k vidění v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama