valve-se-neztotoznuje-s-reklamou-v-counter-strike
Novinka Valve se neztotožňuje s reklamou v Counter-Strike

Valve se neztotožňuje s reklamou v Counter-Strike

sleepless.

sleepless.

14. 1. 2006 09:05
Reklama

Společnost Engage In-Game Advertising před několika dny oficiálně oznámila svůj úspěšný vstup do světa in-game reklam, který měl podobu lokální reklamní kampaně na fast food řetězec Subway v populární FPS Counter-Strike. Jak se ovšem podle posledního vývoje událostí zdá, tak celá reklamní akce nebyla úplně košer. Například šéf marketingu společnosti Valve (majitel CS práv) Doug Lombardi na dotaz ohledně výše zmíněné reklamní kampaně odpověděl s nechápavým výrazem ve tváři, že spol. Valve nikomu povolení k provozování reklamní kampaně v Counter-Strike nedala a dokonce o ničem podobném se spol. Engage nejednala. Reklamní kampaň a jiné komerční využití produktů společnosti Valve prý (logicky) vyžaduje písemné svolení odpovědných osob, což společnost Engage neměla, tudíž se z prý nyní z celé věci stala záležitost pro právníky.

Pokud by to tímhle prohlášením D. Lombardiho skončilo, tak by byla situace zcela jasná. Právníci Valve by se střeli s právníky společnosti Engage a pokud by se nijak nedohodli, tak by to šlo před soud. Jenže situace tak průhledná není. Společnost Engage totiž není odpovědná za technickou stránku celé reklamní kampaně v CS. Tu má na starosti známá společnosti IGA Partners, respektive její technologie zvaná Radial Network, jejíž použití ke komerčním účelům podle všeho nevyžaduje povolení od majitele práva na hru, ale jen od správce serverů. V tom případě by společnost Valve měla smůlu, jelikož by její souhlas s komerčním využitím CS nebyl vůbec třeba. Z výše uvedeného zatím vyplývá pouze to, že je situace řádně zamotaná, nepřehledná a tím pádem pro nás zajímavá. Další vývoj událostí budeme sledovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama