hospodareni-spol-midway-a-jeji-budoucnost-ut-07
Novinka Hospodaření spol. Midway a její budoucnost (UT '07)

Hospodaření spol. Midway a její budoucnost (UT '07)

sleepless.

sleepless.

24. 2. 2006 07:34
Reklama

Fiskální rok 2005 není při zpětném pohledu pro společnost Midway příliš úspěšný. Právě zveřejněné výsledky hospodaření za poslední kvartál, respektive celý rok hovoří zcela jasně. Ve čtvrtletí, které skončilo 31. 12. 2005, se spol. Midway dopracovala ke ztrátě ve výši 36.2 milionů dolarů a tržbám ve výši 69.8 milionů dolarů. Co se celého roku týče, tak se tržby vyšplhaly pouze na částku 150.1 milionů dolarů, což je o 11.5 mil. dolarů méně než za fiskální rok 2004. Ztráta za fiskální rok naopak narostla na částku 112.8 milionů dolarů, když v roce 2004 činila pouze 24.7 milionů dolarů.

CEO Midwaye David Rucker prohlásil, že neuspokojivé výsledky odrážejí současný stav herního průmyslu, kdy se s obtížnými podmínkami musí po svém vyrovnat prakticky všechny společnosti. Midway se s tím hodlá v dalším (tomto) roce poprat tak, že se bude primárně soustředit na vývoj pro další generaci konzolí a počet her vydaných pro platformy současné bude omezen na minimum. Majitelé PS2, Xboxu a Gamecube se tak kromě několika už představených projektů dočkají jenom bojovky Mortal Kombat: Armageddon a sportovního titulu NBA Ballers Phenom. Valná většina aktivit se však bude soustředit na vývoj her pro next-gen konzole a PC, přičemž uživatelé posledně jmenované platformy se podle Zuckera mohou v zimě 2006-2007 těšit na Unreal Tournament 2007. O PS3 verzi tohoto titulu nepadlo ani slovo.

V aktuálním fiskálním roce počítá společnost Midway s mírným zlepšením své situace, když si dopředu načrtla tržby ve výši cca 150 milionů dolarů a ztrátu ve výši okolo 66 milionů dolarů. K těmto výsledkům by ji měla kromě jiného dopomoci konsolidace vývojových aktivit vývojových studií patřících pod Midway. Počet jejich zaměstnanců se prý tento rok rozroste o zhruba 100 lidí, což tak trošku kontrastuje s nuceným ukončením činnosti australského týmu Ratbag, k němuž vedení Midwaye zavelelo koncem roku 2005. Všechna vývojová studia Midwaye budou údajně na chystaných projektech pracovat společně v rámci modelu, kdy bude mít každý titul svůj hlavní vývojový tým, přičemž ty další se na jeho vývoji budou podílet jednotlivými prvky. Tak třeba v případě nedávno ohlášeného titulu The Wheelman bude většina vývojových aktivit probíhat uvnitř týmu Midway Newcastle, přičemž tým Midway Seattle bude pomáhat s AI, zatímco Midway Chicago pomůže se záležitostmi ohledně enginu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama