prvni-info-o-nove-rts-od-tvurcu-ground-control-i-ii
Novinka První info o nové RTS od tvůrců Ground Control I,II

První info o nové RTS od tvůrců Ground Control I,II

sleepless.

sleepless.

28. 3. 2006 13:53
Reklama

Švédský tvůrčí tým Massive Entertainment, který žánr realtime strategií obohatil o dva vynikající tituly (plus datadisk) v inovativní sérii Ground Control už docela dlouho pracuje na svém dalším projektu, jež byl až do těchto dnů znám pouze pod kódovým označením Project ICE. Oficiální odhalení skutečné identity této utajované hry je sice naplánováno až na duben, kdy tvůrci hodlají zveřejnit nejenom informace, ale i video a screenshoty, ale díky preview v magazínu PC Gamer už je nyní jasné, že skutečný název Project ICE je World in Conflict.

Stejně jako v případě Ground Control a Ground Control II je World in Conflict akční realtime strategie. Tvůrci však protentokrát opustili sci-fi tématiku a raději vsadili na alternativní přítomnost. Ve svém dílku si totiž pohrávají s myšlenkou, že by studená válka na konci 80. let neskončila relativně poklidným pádem komunismu, tak jako tomu bylo ve skutečnosti. Scénář hry je postaven na tom, že vojenské jednotky SSSR podnikly úspěšnou invazi do USA. Američané se tak musí potýkat s dlouho nepoznanou situací, kdy nebojují o svobodu někoho cizího na jeho území odkud mohou kdykoli zdrhnout. Bojují o svoji vlastní svobodu i budoucnost a navíc na svém území.

Z informací zveřejněných v PC Gameru vyplývá, že je hra postavena na vylepšené verzi interně vyvinutého MassTech enginu, který by měl být schopen vyprodukovat detailní grafiku a kromě jiného samozřejmě podporuje i reálnou fyziku. Na vlastní technologii bude postavena i multiplayer část, jež využije multiplayer služby Massgate, kterou tvůrci dokázali během let vypilovat k bezchybné funkčnosti, což mohou potvrdit jak hráči Ground Control, tak Ground Control II. Co se konceptu samotné hry týče, tak se  mají hráči připravit na docela svižnou hratelnost a také na fakt, že rozhodujícím faktorem bude správná volba bojové taktiky. Záměrem tvůrců bylo stvořit akční RTS, kde budou rozhodovat taktické schopnosti každého hráče a ne to jak rychle dokáže klikat myší a jak skvěle má zapamatované klávesové zkratky. Podstatným prvkem je i možnost přepnout se na určitou omezenou dobu do regulérního first-person pohledu, v němž se může hráč zbavit například neodkladné hrozby. Užití tohoto prvku však bude zcela jistě nějakým významnějším způsobem omezeno, aby tvůrci dostáli svému plánu udělat RTS, kde vítězí taktika nad rychlostí a brutální silou. Jakmile bude hra oficiálně představena, tak vás budeme samozřejmě informovat. Obecně však platí, že nejčerstvější informace o všem co se týká her od Massive Entertainment, jsou k dispozici na tomto oficiálním fóru plném zapálených fandů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama