Oficiální představení RTS World in Conflict

5. duben 2006 15:55 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Před několika dny se na fóru švédského týmu tvůrčího týmu Massive Entertainment objevily první informace o chystané RTS World in Conflict, kterou tvůrci zároveň slíbili velmi brzy představit. Svůj slib dnes za asistence společnosti Sierra (VU Games) splnili, takže jsou k dispozici jak oficiální informace, tak první várka screenshotů i první trailer.

Už od posledně tedy víme, že bude World in Conflict next-gen 3D RTS odehrávající se v alternativní minulosti. Příběh, jehož autorem je Larry Bond, se začíná odvíjet v roce 1989, kdy se vedení Sovětského Svazu v předtuše brzkého konce svého totalitního režimu rozhodne bránit tím nejlepším způsobem, kterým je útok. NATO sice zabrání tomu, aby se Sověti roztáhli po celé Evropě, ale už nemůže zabránit jejich invazi na druhou stranu – do Ameriky.

Začíná další válka, tentokrát válka o severoamerický kontinent, které se hráč zúčastní jako polní velitel, jenž bude mít v průběhu hry k dispozici na svoji dobu ty nejmodernější jednotky, zbraně a vybavení. World in Conflict neobsahuje žádnou správu surovin. Všechno bude mít hráč k dispozici hned na začátku mise a jak s tím naloží už je pouze na něm. Úspěch přitom budou slavit hlavně ti hráči, kterým není cizí taktické myšlení a pohotové myšlení. Právě na tom je totiž hra postavena a platí to pro single i multiplayer. Co se technické stránky týče, tak je hra postavena na interně vyvinutém Masstech enginu, který nabídne nejenom detailně zpracovaná 3D bojiště, ale i zničitelné objekty a terén. Navíc bude mít hráč kompletní volnost v nakládání s kamerou.

Jak už je výše uvedeno, tak budou k dispozici jednotky, které měly všechny tři strany konfliktu (NATO, US Army, Rudá armáda) k dispozici na konci studené války v 90. letech minulého století. Platí to o zbraních, pěchotě, letectvu, infanterii, tancích a podobně. Vedle příběhové singleplayer kampaně bude důležitou roli zaujímat i multiplayer část, jež bude fungovat přes Massgate multiplayer server systém a nabídne podporu několika MP módů až pro 16 hráčů, kteří budou mít k dispozici několik specializací. Jedině vzájemná spolupráce hráčů různých povolání-specializací totiž povede k vítězství v tuhých multiplayer týmových bitvách. Teď už zbývá dodat jen tolik, že hra vyjde někdy během jara příštího roku.

Zdroj: PR

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!