gds-2006-den-2-matematika-grafika-i-design
Novinka GDS 2006 den 2. - matematika, grafika i design

GDS 2006 den 2. - matematika, grafika i design

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

29. 4. 2006 12:16
Reklama

Druhý den Game Developers Session, konference nezávislých herních vývojářů v brněnském kulturním domě Rubín, je věnován teoretickým přednáškám ve dvou sálech. Dopolední program ve větším z nich zahájil Martin Klíma, někdejší zaměstnanec Altar Interactive, nyní člen sdružení IDEA Games. Jeho přednáška byla doopravdy bleskurychlým průletem lineární algebrou. Přesto navazující Marek "Manox" Novosad začínal s bezmála dvacetiminutovým zpožděním. Své povídání o pixel a vertex shaderech bohužel doplnil jen malým množstvím příkladů a praktických ukázek, nicméně i tak sklidil v publiku silně pozitivní ohlas. Program před obědovou ukázkou pak uzavřel pečlivě připravenou, pohříchu však bohužel spíše předčítanou než skutečně přednášenou přednáškou na téma Umělé vs. přirozené světy Zdeněk Mezihorák z týmu Hra01. Jeho povídání se věnovalo zejména dvěma pojetím akčních her - "starého" klasického uzavřeného stylu a otevřených městských akcí typu GTA.

Souběžně v malém sále publikum s protokolem SOAP pro webové služby seznámil Milan "řezňa" Řezníček, Ivan Rylka a Milan Šafek z Illusion Softworks popovídali o tvorbě grafiky charakterů a vozidel pro next-gen hry a Jan Hovora z Bohemia Interactive Studios o softwarově generované vegetaci.

Odpolední program startuje právě nyní Dalibor Kačmář z Microsoftu, který bude zhruba do 15:00 mluvit o novinkách jazyka C# a Visual Studia 2005, v malém sále pak Michael Lekovski z Plastic Reality Technologies radí ohledně metodiky řízení a plánování projektu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama