cryostasis-nova-fps-od-tvurcu-vivisector-screeny
Novinka Cryostasis - nová FPS od tvůrců Vivisector - screeny

Cryostasis - nová FPS od tvůrců Vivisector - screeny

sleepless.

sleepless.

1. 5. 2006 16:49
Reklama

Tvůrci z ukrajinského Action Forms si dali s vývojem titulu Vivisector: Beast Inside hodně načas a výsledkem byla průměrná hra (recenze), která měla vyjít nejméně o 2 roky dříve. Nezbývá než doufat, že se ukrajinští vývojáři trošku poučili a svůj další FPS titul Cryostasis: Sleep of Reason stihnou dokončit a vydat trošku dříve. Průměrných her je totiž nadbytek a další přírůstky rozhodně nejsou třeba. Pojďme si však výše uvedenou hru trošku blíže představit. Cryostasis: Sleep of Reason je FPS postavená na nové verzi 2.0 interně vyvinutého enginu AtmosFear, který podporuje spoustu v současnosti aktuálních technologií, což prý bude pro hráče znamenat špičkové audiovizuální zpracování. Příběh Cryostasis se odehrává v roce 1968 a točí se okolo neveselých eskapád meteorologa Alexandera Nesterova, jenž se z blíže nespecifikovaného důvodu ocitne na palubě starého ruského ledoborce North Wind, který před mnoha lety zamrzl uprostřed ledové pouště severního pólu.

Všichni členové posádky na lodi už by byli za normálních okolností dávno zmrzlí a mrtví. Stalo se však něco podivného. Z členů posádky se staly podivné bytosti, které ztratily právo na smrt. Úkolem na lodi se objevivšího hráče je odhalit tajemství lodi a s pomocí unikátního herního prvku napravit minulost tak, aby k zamrznutí lodi vůbec nedošlo a posádka i s kapitánem nikdy nezemřela. Onen originální prvek se nazývá Mental Echo a tvůrci slibují, že bude hráč skrze jeho využití moci podnikat výlety do myslí jiných postav a napravovat chyby, kterých se daná postava v minulosti dopustila. Tímto způsobem bude hráč muset napravit chyby klíčových členů posádky, aby dosáhl výše uvedeného cíle. V této bohulibé činnosti mu bude pomáhat 7 NPC postav a 8 historicky akurátních zbraní, jež se budou hodit v boji proti více než 15 druhům strach nahánějících nepřátel. Multiplayer zřejmě hra nenabídne, což by měl kompensovat dramatický příběh se spoustou hororových momentů, který se rozkládá na ploše 10 detailně zpracovaných úrovní. Informaci o termínu vydání hry zatím tvůrci nezveřejnili. Možná se jí dočkáme během E3. Zatím jsou všem zájemcům k dispozici první screenshoty.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama