proc-doslo-k-posunuti-terminu-vydani-armed-assault
Novinka Proč došlo k posunutí termínu vydání Armed Assault

Proč došlo k posunutí termínu vydání Armed Assault

sleepless.

sleepless.

22. 8. 2006 06:12
Reklama

Vzhledem k tomu, že je pokračování Operace Flashpoint stále ještě v nedohlednu, tak fans už od podzimu minulého roku vzhlíží s docela velkým očekávání k druhému projektu Bohemia Interactive, kterým je vojenská akce/simulace Armed Assault. Ani ten se však nijak významně nepřibližuje, tedy co se termínu vydání týče. Spíše naopak. Termín vydání se neustále posouvá a posouvá, třeba jako nedávno, kdy bylo vydání hry přesunuto z 3. čtvrtletí tohoto roku až na poslední kvartál. Podle bosse BI Studia Marka Španěla došlo k tomuto posunutí hned ze dvou důvodů. Tím prvním je rozhodnutí vydávat hru v jednotlivých evropských, či světových teritorií zvlášť, ve spolupráci s Idea Games, což bylo motivováno tím, že se tvůrcům nepodařilo najít vhodného vydavatele, který by se postaral o vydání hry globálně v EU, v US, nebo rovnou na celém světě.

Takto tedy budou tvůrci nuceni hledat na jednotlivých trzích partnery, s jejich pomocí tam hru vydají, což je přinejmenším z organizačního hlediska daleko náročnější, než vydání hry ve spolupráci s jedním partnerem. No adruhý důvod, který tvůrce vedl k posunutí termínu vydání všichni moc dobře známe, jelikož se jím vývojáři a vydavatelské společnosti ohání v 90 procentech případů. Jde samozřejmě o onu bájnou snahu tvůrců hru na poslední chvíli co nejvíce vyšperkovat. V případě Armed Assault se ono vyšperkování týká hry i enginu, konkrétně hlavně vizuální stránky hry a AI. Jsme zvědaví na to, jestli se nakonec Armed Assault v době  říjen – prosince 2006 na trhu objeví. Vzhledem k tomu, že je tohle období skoro za dveřmi, tak se nám to trošku nezdá, ale zároveň doufáme, že jsme v tomto úplně mimo. Ostatně, stejně máme pocit, že je pro BI Studio mnohem důležitější nedávno uzavřený kontrakt s US námořnictvem, než celý Armed Assault, což je z našeho pohledu naprosto logické a pochopitelné.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama