Jak vznikají 3D modely pro World in Conflict
Až budete někdy v příštím roce obdivovat modely jednotek v chystané akční 3D RTS World in Conflict od tvůrců z týmu Massive Entertainment, tak si vzpomeňte na to, že se na jejich vzniku velkým dílem podílela společnost Luxology. Právě ona, respektive její software modo, totiž tvůrci z týmu Massive Entertainment použili pro tvorbu více než 90 procent všech ve hře přítomných modelů jednotek. Proč si vlastně tvůrci z Massive vybrali právě modo? Odpověď je jednoduchá. Práce s modo je prý rychlá a díky přehlednému uživatelskému rozhraní i docela snadná. Tvůrci si chválí hlavně možnost si kdykoli při práci v modo prohlédnout organické detaily, což prý grafiky ponouká k tomu, aby dané modely neustále vylepšovali a tím posouvali kvalitu vizuálního zpracování World in Conflict na novou úroveň. Na jakou úroveň se přitom tvůrci z Massive Entertainment při vývoji World in Conflict dostanou, to se uvidí až příští rok.