world-in-conflict-amerika-v-plamenech
Novinka World in Conflict - Amerika v plamenech

World in Conflict - Amerika v plamenech

sleepless.

sleepless.

7. 9. 2006 06:51
Reklama

Tvůrci ze švédského týmu Massive Entertainment už přinejmenším dvakrát (Ground Control I,II) dokázali, že jejich schopnost,i co se tvorby originální i hratelné realtime strategie, jsou na více než jen velmi vysoké úrovni. Jejich další dílko World in Conflict sice nic převratně originálního nepřináší, ale stokrát provařené nápady hodlá nabídnout v trošku upravené a vycizelované podobě, která nás rozhodně láká. Příběh World In Conflict, jehož autorem je Larry Bond, se začíná odvíjet v roce 1989.  Vedení Sovětského Svazu v tehdy předtuše brzkého konce svého totalitního režimu rozhodne bránit tím nejlepším způsobem, kterým je útok. NATO sice zabrání tomu, aby se Sověti roztáhli po celé Evropě, ale už nemůže zabránit jejich invazi na druhou stranu – do Ameriky. Začíná další válka, tentokrát válka o severoamerický kontinent, které se hráč zúčastní jako polní velitel, jenž bude mít v průběhu hry k dispozici na svoji dobu ty nejmodernější jednotky, zbraně a vybavení. World in Conflict neobsahuje žádnou správu surovin. Všechno bude mít hráč k dispozici hned na začátku mise a jak s tím naloží už je pouze na něm.

Úspěch přitom budou slavit hlavně ti hráči, kterým není cizí taktické myšlení a pohotové myšlení. Právě na tom je totiž hra postavena a platí to pro single i multiplayer. Co se technické stránky týče, tak je hra postavena na interně vyvinutém Masstech enginu, který nabídne nejenom detailně zpracovaná 3D bojiště, ale i zničitelné objekty a terén. Navíc bude mít hráč kompletní volnost v nakládání s kamerou. Jak už je výše uvedeno, tak budou k dispozici jednotky, které měly všechny tři strany konfliktu (NATO, US Army, Rudá armáda) k dispozici na konci studené války v 90. letech minulého století. Platí to o zbraních, pěchotě, letectvu, infanterii, tancích a podobně. Vedle příběhové singleplayer kampaně bude důležitou roli zaujímat i multiplayer část, jež bude fungovat přes Massgate multiplayer server systém a nabídne podporu několika MP módů až pro 16 hráčů, kteří budou mít k dispozici několik specializací. Jedině vzájemná spolupráce hráčů různých povolání-specializací totiž povede k vítězství v tuhých multiplayer týmových bitvách. Teď už zbývá dodat jen tolik, že hra vyjde někdy během jara příštího roku a nové ukázky jsou k vidění v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama