port-crysis-na-konzole-by-pry-nebyl-problem
Novinka Port Crysis na konzole by prý nebyl problém

Port Crysis na konzole by prý nebyl problém

sleepless.

sleepless.

8. 10. 2006 06:19
Reklama

Jen málokdo by si vsadil na to, že se FPS Far Cry od týmu CryTek objeví nakonec v upravené podobě i na Xboxu. Mělo se totiž za to, že tak technicky pokročilou hru už prostě hardware Xboxu neutáhne. Jenže, stejně jako v případě Half-Life 2 a Doom 3, Xbox Far Cry zvládnul. Bylo třeba udělat některé změny a engine se musel přizpůsobit možnostem Xboxu, ale výsledek byl parádní a z Far Cry Instincts se stala nejenom jedna z obsahově nejlepších, ale zároveň i jedna z nejhezčích FPS na Xboxu.

Celé to samozřejmě zmiňujeme jenom kvůli tomu, že další projekt CryTeku, kterým je FPS Crysis, by se také mohl nakonec objevit i na next-gen konzolích. Vedení německého týmu i zástupci EA sice popírají, že by se na PS3/Xbox 360 verzích hry pracovalo, ale jeden nikdy neví. Co však vývojáři z CryTeku rozhodně nepopírají je samotná možnost, že se konzolové verze Crysis někdy v budoucnu skutečně dočkáme. Podle hlavního grafika Michaela Khaimzona by nebyl problém vzít Crysis a konvertovat hru na next-gen konzole. Programátorů, grafiků, zvukařů a dalších vývojářů prý mají v CryTeku dost, takže je konzolová verze Crysis skutečně jenom otázkou rozhodnutí, které však nedělá Khaimzon, ale někdo úplně jiný. Každopádně, vývojáři samotní by prý na PS3, nebo Xbox 360 verzích hry pracovali rádi. Kdo ví, možná by se jim povedlo portovat engine Crysis na next-gen konzole jen s malými ústupky, nebo bez nich, takže by konzolová verze odpovídala verzi pro PC. Uvidíme, jak se k tomu postaví společnost EA, která Crysis vydává.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama