co-prinese-prvek-flexible-nation-building-v-eu-iii
Novinka Co přinese prvek Flexible nation building v EU III

Co přinese prvek Flexible nation building v EU III

sleepless.

sleepless.

8. 11. 2006 09:41
Reklama

Tvůrci z týmu Paradox Entertainment měli s uživatelským rozhraním ve svých hrách vždycky velké problémy. Navigace meníčky a tlačítky se tak stávala víceméně hrou hrou ve hře. S příchodem Europa Universalis III by se to prý mělo změnit. Jedním z hlavních cílů tvůrců je tvorba hry, která bude přístupná nejenom hardcore fanouškům EU série, ale širokému okruhu hráčů. To znamená, že se snaží maximálně zpříjemnit nejenom ovládání, ale i herní systém. Pro hardcore fanoušky bude ve hře pořád přítomna možnost kontrolovat svoji říši, respektive říše, v každém aspektu.

Zároveň však hra přinese prvek zvaný "Flexible nation building", díky němuž nebudou hráči muset dohlížet na každou hloupost ve všech svých provinciích, ale budou mít k dispozici nástroje, skrze něž budou vývoj provincií ovlivňovat a kontrolovat globálně. Díky jednomu pohybu myši tak hráč ve všech provinciích nastaví globálně záležitosti týkající se třeba ekonomiky, náboženství, armády, ale i záležitosti, jež mají co dočinění s druhem vlády v dané provincii. Nezbytnou součástí "Flexible nation building" je samozřejmě i systém výstrahy, aby byl hráč včas varován, že jsou v některé z jeho provincií problémy, které je třeba operativně řešit. Zda-li bude "Flexible nation building", fungovat v praxi stejně, jako na papíře, to se teprve uvidí. Rozhodně však s povděkem kvitujeme rozhodnutí tvůrců přizpůsobit hru i hráčům – nováčkům. Nové screeny ze hry jsou k vidění v naší galerii.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama