warhound-miri-na-pc-i-xbox-360-termin-vydani
Novinka Warhound míří na PC i Xbox 360, termín vydání

Warhound míří na PC i Xbox 360, termín vydání

sleepless.

sleepless.

11. 1. 2007 08:27
Reklama

První informace o nové 3d akci Warhound od polské společnosti Techland se objevily už na konci srpna minulého roku. Od té doby bylo okolo tohoto slibného titulu ticho jako po pěšině až do teďka, kdy došlo ke spuštění zatím nefunkční homepage, zveřejnění trojice nových screenshotů, upřesnění plánovaného termínu vydání, ale hlavně potvrzení, že se Warhnoud neobjeví jen na PC. Hry se totiž dočkají i majitelé konzole Xbox 360. Obě dvě verze hry by přitom měly vyjít už ve čtvrtém kvartále tohoto roku, což znamená v období říjen – prosinec 2007.

Bez ohledu na tao, jde-li o PC, či Xbox 360 verzi, platí že je Warhound 3D akce, která hráče staví do role elitního žoldáka, jenž může a nemusí přijímat zakázky z celého světa. K jeho klientům patří obchodníci, prezidenti, obyčejní lidé, prostě kdokoli s problémem, který už nelze vyřešit oficiálně dostupnými prostředky. Záleží pouze na hráči, kterou misi vezme a kterou ne. Jakmile se však rozhodne někomu za peníze pomoci, tak nemá na výběr. Čeká jej přeprava na místo akce, její diskrétní provedení a ještě diskrétnější zmizení.

Mezi jednotlivými akcemi se hráč bude starat o vylepšování svých schopnosti. Čeká na něj spousta dovedností a testů, které může a nemusí podstoupit. Může se pokusit o získání horolezecké licence, může trénovat střelbu, nebo se učit ovládat rozličné dopravní a bojové prostředky. Kromě svých schopností však musí hráč pečovat i o své vybavení. Za peníze získané během akcí musí nakupovat lepší zbraně, které rozhodně nejsou levné. Proto je možné sbírat a prodávat zbraně i vybavení získané od nepřátel. Peníze navíc se budou určitě hodit i pro nákup podrobnějších informací od tajných služeb, které mohou v mnoha případech zachránit úspěch akce, nebo i život.

Každá úspěšně, či neúspěšně absolvovaná akce bude mít vliv na pověst hráče. Čím lepší pověst, tím více pracovních nabídek a opačně. Plněním misí specifického typu se navíc hráč specializuje a na základě toho si bude moci od zákazníků žádat více peněz. Hra je jako obvykle postavena na interně vyvinutém enginu, pravděpodobně tom samém, který pohání FPS Chrome 2. Očekávat lze rozlehlé lokace s podporou všech moderních vizuálních efektů a plnou podporou fyziky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama