Počet hráčů WoW přeskočil hranici 8 mil.
Aby všeho toho hypu okolo World of Warcraft datadisku nebylo málo, tak se společnost Blizzard Entertainment přihlásila s informací, která se dala dopředu očekávat. Počet aktivních hráčů MMOPR World of Warcraft se opět pohnul směrem vzhůru a těsně před spuštěním datadisku přesáhl hranici 8 milionů. Pokud to tak půjde dál, jakože to možná po vydání datadisku půjde ještě rychleji, tak počet hráčů WoW brzy převýší počet obyvatel ČR.
Každopádně, WoW se v současnosti hraje oficiálně (bůhví jak tomu je neoficiálně) v severní Americe, Evropě, Číně, Jižní Koreji, v Austrálii , na Novém Zélandu, v Singapuru, Taiwanu, Macau i v Hong-Kongu. Největší počet aktivních hráčů WoW má z výše uvedených regionů právě Čína, kde je usazeno přes 3 500 000 zlatých farmářů, pardon hráčů jsem chtěl samozřejmě říci. Z jejich tvrdé práce pak těží přes 2 miliony Amíků a pouze 1.5 milionu Evropanů, což je ostuda a zahanbení, ale co se dá dělat. Nemá snad cenu připomínat, že od 16. ledna bude všem zájemcům k dispozici datadisk The Burning Crusade, který si stejně nikdo pár prvních dní nezahraje, protože bude chuť hrát tak velká a snaha Blizzardu tak nicotná, že spadnou všechny servery a svět přestane fungovat. Ufff…