mark-rein-obe-next-gen-konzole-jsou-skvele
Novinka Mark Rein : „Obě next-gen konzole jsou skvělé“

Mark Rein : „Obě next-gen konzole jsou skvělé“

sleepless.

sleepless.

6. 2. 2007 13:50
Reklama

Na konci ledna se objevila na první pohled nenápadná, ale ve své podstatě hodně důležitá informace o tom, že si společnost Square Enix licencovala Unreal Engine 3 technologii od Epicu. Důležitá, nebo spíše významná, je tato informace hlavně kvůli tomu, že japonské vývojářské společnosti nejsou zvyklé používat middleware technologie, hlavně ty západní. No a Squeenix, jako jedna z nejstarších japonských vývojářských a vydavatelských společností, by měla sloužit jako příklad ostatním.

Přinejmenším v to doufá společnost Epic, respektive její prezident Mark Rein, který to tlumočil v rozhovoru pro Wired News. Rein zároveň dodal, že Epic v současné době shání někoho, kdo by Unreal Engine 3 technologii prodával v Japonsku. Sehnat takového člověka je prý nesmírně těžké, protože musí jít o rodilého Japonce, který umí plynule anglicky a navíc musí být vzdělaný technicky.

Rein rovněž klasickým způsobem odbyl otázku týkající se Gears of War 2. Prozradil jen tolik, že Epic Games ještě pořád pracují na obsahu pro GoW a zároveň s tím dokončují Unreal Tournament 3 pro PS3 a Xbox 360. V souvislosti s tím se Rein trošku rozčílil nad tím, jak jedna část hráčské veřejnosti nepochopitelně negativně reaguje na PS3. Lidé jsou prý buď naštvaní kvůli tomu, že PS3 (například v Evropě) k dispozici není, ale zároveň je štve, že k dispozici je. Hráči by se měli přes své antipatie přenést. Obě konzole jsou prý stejně skvělé, každá ve svém vlastním ranku.

Nejkontroverznější část rozhovoru s Reinem se týká možnosti vydávat patche a obsahové updaty pro konzolové tituly, kterou dříve vývojáři konzolových titulů neměli. Podle Reina je to skvělé, že sebou nové konzole tuto možnost přinesly a udělaly z toho naprosto standardní věc. Rein chápe, že si lidé začnou říkat, že to znamená přenesení tradičního schématu vydávání patchů u PC her na konzole. Podle něj na tom však není ve skutečnosti nic špatného, když mohou vývojáři opravit po vydání hry něco, co před vydáním nestihli. Nemluvě o tom, že mohou tvůrci vydávat nový obsah.

Stejně tak je Rein rád, že konzole nové generace disponují pevným diskem. Lidé z Epicu prý aplaudují tomu, že se společnost Sony rozhodla dát pevný disk do obou verzí PS3. Unreal Tournament 3 prý bude pevného disku hodně využívat a majitelé Xboxu 360, kteří si koupili Core verzi a chtějí hrát UT3, by prý měli o koupi pevného disku vážně uvažovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama