heatwave-interactive-zadny-obycejny-mmo-tym
Novinka Heatwave Interactive - žádný obyčejný MMO tým?

Heatwave Interactive - žádný obyčejný MMO tým?

sleepless.

sleepless.

23. 2. 2007 07:15
Reklama

Každý den na herním nebi září, ale i pohasíná celá řada hvězd, hvězdiček a obecně řečeno podivných světýlek. Jedna z těch, co se včera poprvé rozsvítily, se jmenuje Heatwave Interactive a jde o zbrusu nový vývojářský tým člověka jménem Anthony Castoro. Pro mnohé je to jen další jméno, ale pro spoustu dalších je to jeden z pionýrů MMO žánru. Castoro totiž pracoval hooodně dlouho v EA, kde pracoval jako designér a producent na MMORPG Ultima Online, pak se v řadách Sony Online Entertainment podílel na vývoji Star Wars Galaxies no a od roku 2005 pak Castoro působí v anglickém Warwicku, kde dohlíží na MMOG divizi společnosti Codemasters a doposud pomohl k evropskému launchi titulům RF Online, ArchLord, Dungeons and Dragons Online: Stormreach a další.

V Codies už toho však měl Castoro plné zuby, tak se prostě vrátil do Austinu v Texasu a tozjel něco nového. Ostatně jak on sám říká, tak „současné MMO hry nabízí hráčům pouze zlomek toho, co umožňuje hraní s více lidmi. Cílem Heatwave Interactive je tedy tvorba originálních her, které kombinují přitažlivost hraní s jinými lidmi s tradičním singleplayer konceptem“.

Castoro samozřejmě nezaložil Heatwave Interactive sám. Zatímco on je kreativním mozkem, tak tím přes finance bude v novém týmu Donn Clendon – zakladatel World Gaming Corporation, úspěšný realitní agent a tak dále. Podle Clendona už v současné době probíhají v Heatwave předprodukční práce na několika konceptech, respektive originálních IP, o nichž chce pak diskutovat s potenciálními investory na březnové Developers Conference.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama