hl2-episode-2-delsi-nez-episode-1
Novinka HL2:Episode 2 delší než Episode 1

HL2:Episode 2 delší než Episode 1

sleepless.

sleepless.

10. 3. 2007 07:49
Reklama

Možná je to od nás unfair, ale přijde nám to trošku jako vtip, když někdo z Valve se zcela vážnou a kamennou tváří prohlásí, že vývoj Half-Life 2: Episode 2 bude nakonec kratší než vývoj Episode 1 a v případě dalšího episodického titulu se tak vývojáři z Valve možná dostanou na 1 roční vývojový proces. Nejde přitom o to, jak dlouho Valve své tituly vytváří. Ať si klidně jednu epizodu dělají třeba deset let, čert to vem.

Jde o to, že jsme při oznámení HL2: Episode 1 slýchali ódy na epizodický obsah, který Valve umožní produkovat hry maximálně s půlročním odstupem. Zřejmě jsme však jenom přecitlivělí na cokoli od Valve. Vždyť se s tím setkáváme dnes a denně, že prostě tvůrci přecení vlastní síly, nebo jen neodhadnou vlastní vysoké nároky, které je logicky nutí pilovat hru tak dlouho, dokud z jejich pohledu není dokonalá. V jiných případech navíc hraje roli vydavatel, s čímž ovšem Valve problémy nemá. Valve stojí na vlastních nohou a vydavatelské společnosti používá pouze jako prostředníky pro distribuci krabicových verzí svých her.

Každopádně, abychom se konečně dostali k věci. Dle informace z Fringe Drinking, která prý pochází přímo z úst Douga Lombardiho, bude HL2: Episode 2 zhruba o dvě hodiny delší než Episode 1. Lombardi tvrdí, že Episode 2 nabídne zhruba 8 hodin hraní oproti průměrným 6 hodinám (ano, víme, že se dá Episode 1 dohrát za polovinu této doby, ale hovoříme tu o průměru) v Episode 1.

Lombardi k tomu dodal, že navzdory odložení termínu vydání Episode 2, je její vývoj o zhruba 4 měsíce kratší. Zatímco vývoj Episode 1 prý trval 18 měsíců, tak v případě Episode 2 to bude 13 – 14  měsíců. Prý se tvůrci z Valve pomalu přibližují tomu, že jim vývoj dalšího episodického titulu bude trvat zhruba rok. Tomu se však tak nějak špatně věří. Ono to totiž vypadá, že všechny ty odklady a pozdržení vydání jednotlivých her jsou pro Valve spíše prospěšné. Kdyby vycházel nový HL titul jednou, či dvakrát ročně, tak by pro spoustu hráčů ztratila celá série ono nepopsatelné kouzlo něčeho speciálního, co si svým čekáním museli vyloženě zasloužit. No a není pochyb, že si to vedení Valve moc dobře uvědomuje a vývoj svých her tomu přizpůsobuje.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama