Německá verze C&C3 bez bombových sebevrahů
Hráči v sousedním Německu se musí doslova a do písmene bát o to, jestli si budou moci víceméně jakoukoli akční, nebo násilnou hru, vůbec zahrát. Pravidla, kterých se drží hodnotící komise Unterhaltungssoftware Selbstkontrolle (USK), jsou totiž hodně přísná. Stačí tedy, aby měla hra jen trošku kontroverzní, nebo násilnější obsah a výše uvedená komise jí zkomplikuje cestu do obchodů. Zakázat prodej dané hry v Německu sice USK nemůže. Může však a dělá to docela často, zakázat prodej a propagaci hry na viditelných místech, čímž ji v podstatě odepíše, protože se z ní stane tzv. podpultovka.
Společnost Electronic Arts tak může být ráda, že její RTS Command & Conquer 3: Tiberium Wars přestála kontrolu od USK s poměrně čistým štítem, byť se přinejmenším jedné drobné úpravě nevyhne. Členům komise se totiž nelíbila jedna z jednotek Brotherhood of NOD, konkrétně bomboví sebevrazi, kteří se tak v německé verzi hry neobjeví, respektive ne v původní podobě. Kvůli požadavku USK museli tvůrci změnit animace bombových sebevrahů tak, že už z nich nejsou sebevrazi, ale pouze poslíčci bomb.
Takový bomber totiž bombu v německé verzi hry donese na místo a odběhne ještě než vybuchne. V normální verzi přitom bomber vběhne s výbušninou na těle tam, kam mu hráč přikáže a v klidu se tam odpálí, zanechávajíc zbytky svého těla i těl svých nepřátel všude kolem v blízkém okolí. Společnost Electronic Arts však všechny německé hráče ujistila, že proměna bombového sebevraha na bombového poslíčka, nemá na hru samotnou v podstatě žádný vliv. Prý jde jen a pouze o změnu animace.