frozenbyte-predstavuji-shadowgrounds-survivor
Novinka Frozenbyte představují Shadowgrounds Survivor

Frozenbyte představují Shadowgrounds Survivor

sleepless.

sleepless.

12. 6. 2007 14:30
Reklama

Tvůrci z finského týmu Frozenbyte naznačili hned v prvních dnech roku 2007, že chystají něco jako pokračování svého úspěšného akčního titulu Shadowgrounds. S oficiálním představením Shadowgrounds 2 však čekali dalšího půl roku až do dnešního dne.

Hned na začátek je třeba si vyjasnit jednu věc. Shadowgrounds Survivor totiž není pokračování v pravém slova smyslu. Jde o pokračování z pohledu hratelnosti a použité technologie. Obojí by mělo být oproti původní hře na trošku vyšší úrovni. Příběhově však Shadowgrounds Survivor pokračování není. ¨

Příběh tohoto titulu se totiž odehrává souběžně s událostmi v Shadowgrounds. Ono je to ale ve výsledku úplně jedno, poněvadž ani Shadowgrounds ani Shadowgrounds Survivor nejsou žádné epické akční tituly, ale spíše přímočaré akce, kde je zápletka postavena na hodně vzdálenou kolej.

Shadowgrounds Survivor se zaobírá příběhem trojice postav, které přežily počáteční invazi alienů a nyní se s tím snaží nějakým způsobem vypořádat. Jinak řečeno, rádi by si zachránili svoje krky. Všechny tři postavy budou v Shadowgrounds Survivor hratelné a tvůrci slibují, že hra za každou z nich bude odlišná díky rozdílné bojové taktice, zbraním i úkolům.

Základem Shadowgrounds Survivor bude osvědčená hratelnost z prvního dílu, která staví na občas frenetické, občas však i nervydrásající akci v sadě odlišných lokací, mezi nimiž nebude tentokrát chybět ani zmrzlé prostředí, stoky a kolonie zvaná New Atlantis. Stejně jako v prvním díle bude i v pokračování k dispozici jednoduchý RPG systém sloužící k rozvoji a získávání speciálních schopností, jako je například napalm. K dispozici budou navíc nové herní prvky v podobě strážných věžiček/střílen a mechů, kterým se bude hráč buď vyhýbat, nebo je naopak aktivně používat pro svoji ochranu.

Z první hry by měla být do pokračování přenesena i atmosféra, o níž se bude starat sada známých i nových vizuálních efektů (sněhová bouře, hrátky se světlem ), ale i originální hudební doprovod, který speciálně pro Shadowgrounds Survivor složil Ari Pulkkinen, autor hudby pro původní hru. Tvůrci dále do Shadowgrounds Survivor slibují upravený fyzikální engine, jež by měl příznivě působit na míru interaktivity prostředí. Na disku s hrou se bude navíc nacházet editor umožňující tvorbu vlastních úrovní. K Shadowgrounds Survivor dojde letos na podzim, přičemž další informace o hře budou postupně uvolňovány na oficiální homepage.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama