gsc-predstavuje-s-t-a-l-k-e-r-clear-sky
Novinka GSC představuje S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

GSC představuje S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

sleepless.

sleepless.

12. 7. 2007 01:24 1
Reklama

Pamatujete se ještě, jak společnost THQ slíbila nedávno, že na E3 představí nový S.T.A.L.K.E.R. titul? Pokud ne, tak si to připomeňte v této novince My se zatím přesuneme dál a povíme si něco o právě odhaleném titulu S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, který se odehrává rok před událostmi survival FPS S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl.

Jde tedy o prequel, který začíná tím, že skupina stalkerů pronikne poprvé do samého epicentra Zóny, do jaderné elektrárny v Černobylu. Tento odvážný kousek bohužel spustí neočekávanou reakci, masivní výbuch anomální energie, který začne překotně měnit celou Zónu. Staré oblasti mizí, nové vznikají a s neustálými změnami roste nejistota i napětí mezi jednotlivými frakcemi. Každý teď hraje sám za sebe. Neplatí žádní pravidla. Mezi frakcemi zuří válka. Hráč vstupuje do hry v roli žoldáka, který se může přidat ke kterékoli frakci. Právě na jeho volbách a činech závisí další vývoj situace, která nakonec vyvrcholí událostmi, jež dají vzniknout nové podobě Zóny, tak jak ji hráči znají ze S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl.

Hráč si v průběhu svého potulování Zónou odpoví na celou řadu nejasností a otázek. Co se vlastně skrývá na doposud neprozkoumaných územích? Která frakce nakonec převládne nad těmi ostatními? Jak se zbavit nestability Zóny? Proč dochází k neustálým výbuchům energie? Proč Strelok (hl. protagonista Shadow of Chernobyl) skončí v death trucku? Co se mu stalo předtím než v něm skončil? Na tyto a další otázky by měl titul S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky odpovědět..

Co se herních prvků týče, tak hra nabídne možnost rychlého cestování z místa na místo, vylepšený A-Life systém, nové oblasti (Red Forest, Limansk, Pripyat Undergrounds), přepracovaný koncept detektorů, artefaktů i anomálií, možnost opravovat zbraně a brnění, nový HUD a PDA, vylepšenou AI nepřátel (budou moci používat granáty) a nový systém upgradů zbraní i brnění. Hra bude navíc využívat 1.5 verze enginu X-Ray, nového animačního enginu, inverzní kinematiky a chybět nebude podpora DirectX10 i nové efekty při hraní v DX9 módů. Další informace najdete na homepage a první screenshoty pak v naší galerii. Jinak zatím ještě není jisté, kdo bude S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky vydávat. Člověk by řekl, že THQ, ale jeden nikdy neví...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama