nove-info-o-skutecnem-pokracovani-f-e-a-r
Novinka Nové info o skutečném pokračování F.E.A.R.

Nové info o skutečném pokračování F.E.A.R.

sleepless.

sleepless.

14. 7. 2007 10:01 1
Reklama

Zatímco společnost Vivendi Games (Sierra) představila v průběhu hry dva další datadisky pro FPS F.E.A.R. (F.E.A.R. Files pro konzole, F.E.A.R. Perseus Mandate pro PC), tak tvůrci z týmu Monolith (od srpna 2004 patří pod spol. Warner Bros. Interactive) prezentovali za zavřenými dveřmi skutečné pokračování F.E.A.R., které se však nebude jmenovat F.E.A.R. 2. Název zatím tento titul nemá, ale ne dlouho. Od 23. do 37. července bude totiž na této stránce probíhat výběr nejlepší názvu z návrhů, které poslali fandové.

Každopádně, co se oné zatím nepojmenované hry týče, tak je to skutečné pokračování F.E.A.R., které navazuje na původní hru a zcela ignoruje události ve stále se vršícím množství datadisků, které pro F.E.A.R. produkuje jak na běžícím pásu Vivendi/Sierra. Všechno začne zhruba půl hodiny před koncem F.E.A.R. a hráč bude obsazen do role jedno z členů Delta týmu. Na začátku je hlavní hrdina v animačce operován, přičemž se nezdá, že by mu doktoři dávali jakoukoli šanci. Bělovlasá žena, která operaci sleduje, však doktorům neustále přikazuje, aby pokračovali. Následně dochází k přepínání mezi skutečností a jakousi krutou realitou, kdy se ti samí doktoři mění na démony, kteří muže neoperují, ale trhají z něj maso.

Hráč se pak probere v nemocničním pokoji. Ovšem, jde o nemocnici totálně zdevastovanou a posetou mrtvolami i krví, s jejíž pomocí někdo stvořil nápisy na zdi. Hráč brzy najde první zbraň a když začne prozkoumávat okolí, tak narazí na žoldáky, kteří po něm začnou pálit. Hráč palbu opětuje a dál prozkoumává nemocnici, kterou doslova vyvraždil podivný tvor, jež se pohybuje ventilací. Hráč na tuto podivnou bytost v jedné scéně narazí a když to vypadá špatně, tak se na scéně zjeví stará zná Alma, démonka vcucne a tím všechno končí.

Tvůrci pozvaným novinářům nedovolili žádné konkrétní otázky, nedovolili jim kamery ani diktafony, zkrátka nic, co by se dalo použít k zaznamenání zvuku a obrazu. Nicméně, zatím nepojmenovaná hra vyjde až příští rok na PC, PS3 i Xboxu 360 a kromě vylepšené grafiky nabídne notně upravenou AI. Design jednotlivých úrovních bude opět postaven na sledu sandboxů – místností s několika přístupy, což hráči umožňuje volbu vlastní taktiky. Zvýšit by se měla i interaktivita lokací, což znamená, zničitelnost veškerých objektů, která byla přítomna už v původní hře. Chybět prý nebude ani populární slow motion mód, který bude nezbytný pro přežití extra-tuhých přestřelek. Snad se konkrétní informace o hře dozvíme nejpozději na Games Convention v Lipsku na konci srpna. V té době už totiž bude fanoušky vybrán název.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama