crysis-multiplayer-pouze-ve-dvou-modech
Novinka Crysis multiplayer pouze ve dvou módech

Crysis multiplayer pouze ve dvou módech

sleepless.

sleepless.

20. 8. 2007 12:56
Reklama

Minulý rok v květnu prozradil šéf týmu Crytek Instant Action, Cevat Yerli v rozhovoru pro Eurogamer, že FPS Crysis nabídne celkem čtyři multiplayer módy – tři standardní a jeden zbrusu nový. Konkrétně to měly být módy Team Match/Action, DeathMatch, Capture the Flag (to jsou ty standardní) a Power Struggle (to je ten nový).

V mezičase se však situace změnila a v současnosti už jsou pro krabicovou verzi Crysis v plánu pouze dva multiplayer módy – Power Struggle a Instant Action, což je jenom jinak pojmenovaný klasický DeathMatch.

Jak Cevat Yerli vysvětlil opět pro Eurogamer, tak zeštíhlení nabídky MP módů bylo záměrné a tvůrci se k tomu rozhodli na základě ohlasu hráčů v průběhu interního testování. Testeři prostě o hraní módů Team DeathMatch a Team Match neměli takový zájem a mnohem více preferovali hraní Instant Action a Power Struggle. Navíc byl Team Match až příliš podobny klasickému Counter-Striku.

Proto si vývojáři sedli a rozhodli se, že své síly a prostředky zaměří na Instant Action a Power Struggle, aby tyto dva módy vypilovali, vybalancovali prostě vycizelovali k maximální možné dokonalosti. Tak to snad hráči a kritika (to budeme asi my ne?) ocení.

Každopádně Instant Action mód je klasický DeathMatch, o němž se tu rozepisovat nebudeme. Každý ho zná, byť se Cevat Yerli dušuje, že díky zapojení nanoobleků bude i onen obyčejný boj všech proti všem zajímavý a zábavnější než v jiných titulech.

Co se módu Power Struggle týče, to už je něco jiného, poněvadž zas až tak klasický není a vyžádá si od hráčů dodržování stanovené strategie. Hlavním cílem v módu Power Struggle je průnik a obsazení nepřátelské základny. Než se však hráč k takové základně dostane, tak musí projít bojovou zónou, kde bude za obsazování bunkrů a mimozemských základniček dostávat body prestiže, jež bude na oplátku používat k nákupu zbraní, střeliva a dalších užitečných předmětů. Jestli tento mód bude vyladěn a dopracován jak se tvůrci dušují že bude, o tom se přesvědčíme nejdříve 16. listopadu, kdy hra vychází.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama