rpb-novy-rpg-projekt-tvurcu-serie-gothic
Novinka RPB - nový RPG projekt tvůrců série Gothic

RPB - nový RPG projekt tvůrců série Gothic

sleepless.

sleepless.

26. 8. 2007 10:35 3
Reklama

Krátce poté, co tvůrci z Pluto 13/Piranha Bytes oznámili svůj rozchod s JoWooDem a nové partnerství se spol. Deep Silver, oznámili přípravu nového RPG. Představeno mělo být v průběhu herní výstavy Games Convention, k čemuž nakonec došlo, byť tedy jenom částečně. Zatím totiž došlo pouze k odhalení projektu RPB, z něhož jsou oficiálně k dispozici tři wallpapery a první várka docela obecných informací, jež pochází z rozhovoru na RPG Vaultu. Na otázky Jonrica v něm odpovídal hlavní designér hry Michael Hoge.

RPB bude fantasy RPG odehrávající se vulkanickém ostrově, daleko na jih od obydlených částí světa. Hra nebude určitě tak otevřená jako tituly v sérii Gothic, byť bude primárně na Gothic fanoušky cílena. Příběh bude rozdělen na kapitolky, ale svět bude více kompaktní, aby na hráče nepůsobil příliš prázdně a nevyužitě. Tvůrci z Piranha Bytes ze všeho nejdříve pracovali na settingu, čili prostředí, kde se bude RPB odehrávat. To aby pak mohli všechny postavy, příšerky i samotný příběh navrhnout přímo na míru už připravenému prostředí.

Hlavní příběhová linie bude jako obvykle lineární. Hráči však nebudou kladeny překážky v tom, jak bude v hlavním příběhu postupovat. Vždycky bude mít možnost hlavní příběh opustit a vydat se na obhlídku světa či plnění úkolů postranních a nepovinných. Vzhledem k tomu, že herní svět v RPB bude menší než v Gothic titulech, tak budou mít tvůrci mnohem lepší pozici k tomu, aby jej učinili zajímavějším. Aby se mohl v mnohem větší míře měnit v návaznosti na rozvoj příběhu a činy hráče. Když se tedy hráč bude v různých fázích hry vracet do stejných lokací, tak by je měl najít pozměněné, což ostatně platí i o postavách tyto lokace obývající.

RPB - nový RPG projekt tvůrců série Gothic
i Zdroj: Hrej.cz

Co se soubojů týče, budou částečně závislé na schopnostech hráče a částečně na statistikách jeho postavy. V průběhu soubojů bude hráč – správným načasováním – spouštět komba, ale rozhodně nepůjde o nic sofistikovaného. Ve hře budou totiž i statistiky, takže hráč nebude některé nepřátele schopen překonat do chvíle, než jeho postava dosáhne jisté úrovně či bude ovládat specifické dovednosti. Hráč bude rovněž nucen velmi bedlivě sledovat a vybírat vybavení pro svoji postavu. Bez použití správného vybavení nebude svoji postavu moci vymaxovat. No a jisté vybavení bude hráč naopak moci použít až dosáhne určité úrovně. Statistiky jsou tedy s vybavení úzce provázány.

Co se týče magie, nebude ve hře chybět. Tvůrci se však rozhodli k implementaci runové magie, aby se hráčova postava nemusela kouzla učit, ale mohla je používat hned jak je najde. No a to je víceméně vše, co zatím o projektu RPB víme. Pokud chcete, tak si interview na RPG Vaultu přelouskejte sami a mrknout se můžete i na teaser homepage projektu RPB.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama