Vývojáři Hellgate souhlasí s neúspěchem
Hra Hellgate: London měla obrovské ambice, všichni očekávali přinejmenším vyrovnání se slavnému Diablu a v těch odvážnějších představách snad i pokoření World of Warcraftu. RPG mixující jak single, tak multiplayer však trpělo na několik závažných chyb a ve výsledku jeho hraní bylo jen nudným zlem. Souhlasí s tím i šéf vývojářské společnosti Flagship Studios, Bill Roper: „Myslím, že lidé byli ve velkém očekávání, které se nám ale bohužel nepodařilo naplnit. Vzali jsme si toho zkrátka příliš – Vista, DirectX 10, singleplayer i multiplayer, launch v sedmi jazycích,…“
Za neúspěchem Hellgate: London prý ale stojí i nedostatek času věnovanému testování hry. Roper i nepřímo naznačil, že stačilo jen pár měsíců k tomu, aby se všechno povedlo, bohužel se tak ale nestalo. Na druhou stranu je online složka hry stále schopná pojímat zásadní updaty a jak Roper slíbil, i do budoucna se jí budou věnovat. Snad se reputace trochu zlepší, velké zklamání už ale Hellgate nic neodpáře.