Todd Howard: "Fallout 3 bude jako Oblivion"
Magazín GamePro.com přinesl stručný rozhovor s Toddem Howardem, hlavním producentem Falloutu 3 v Bethesda Softworks. Jakkoliv se redaktoři snažili vymámit z Howarda nějaké exkluzivní podrobnosti, příliš se jim to nepodařilo. Hned na úvod se ale čtenáři dozvěděli alespoň to, že Fallout 3 bude nejvíce podobný Oblivionu, předchozímu titulu Bethesdy.
"Jak bude hráčům Oblivionu připadat Fallout 3? Je zřejmé, že mechanika a návrh soubojů hrají ve Falloutu 3 mnohem větší roli.
Todd Howard: Celkové plynutí hry hodně připomíná Oblivion, zejména v tom, že vytváříte vlastní postavu a pak s ní prozkoumávate obrovský otevřený svět a děláte si v něm co chcete. Základní herní schéma Falloutu 3 je podobné, což je také jeden z důvodů, proč jsme chtěli udělat Fallout. Řekl bych, že objem akce je podobný jako u Oblivionu, ne více, ne méně. Základní souboje ve Falloutu 3 mohou vypadat komplexněji než v Oblivionu, zároveň ale ve Falloutu 3 není žádná magie. Cítili jsme proto, že musíme udělat maximum se zbraněmi a přidat navrch možnost zaměřit se na jednotlivé části těla, aby hráči pocítili třeba vliv zraněné nohy."
Jinak Howard prozradil, že ve hře budou brokovnice, plamenomety, pistole, kulomety, prostě spouta zbraní.