rozhovor-s-blizzardem-k-10-vyroci-starcraftu
Novinka Rozhovor s Blizzardem k 10. výročí StarCraftu

Rozhovor s Blizzardem k 10. výročí StarCraftu

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

10. 4. 2008 20:27
Reklama

Na známém serveru IGN vyšel ku příležitosti 10. výročí prvního StarCraftu obsáhlý rozhovor s hlavouny Blizzardu. Interview se účastnil Sam Didier (hlavní výtvarný ředitel), Frank Pearce (spoluzakladatel a viceprezident), Chris Sigaty (hlavní producent SC2) a Bob Colyaco (manažer pro styk s veřejností). Rozhovor je plný zajímavých zákulisních informací a detailů.

Věděli jste například, že StarCraft měl být původně hra z univerza Star Wars? Proč má každá jednotka 15 barev? Proč se stal StarCraft zrovna v Koreji takovým fenoménem? Bude se první StarCraft pořád hrát za dalších 10 let? A co takhle pravda o ukončení vývoje StarCraft: Ghost? Redaktorům české fan-stránky Starcraftcz.com se povedl vskutku husarský kousek - kompletní rozhovor přeložili, takže je přístupný nejen lidem, vládnoucím jazykem anglickým. Rozhodně se na něj minimálně podívejte, i když třeba mezi skalní fanoušky StarCraftu nepatříte. Možná vás navnadí vybraná pasáž:

IGN:Jak vás vůbec napadlo udělat StarCraft?

Sam Didier: Když jsme tehdá udělali Warcraft, přemýšleli jsme, jestli udělat další. Každý byl tak trochu geek do sci-fi. Bylo nás málo a měli jsme zábavné nápady: „Mohli bychom udělat něco s těmi lidmi od Star Wars“, ale nakonec jsme si řekli: „Víte co? Možná bude lepší, když si uděláme něco vlastního“. Nebudeme muset řešit licenci: „Tihle nemůžou střílet takhle, protože takhle se nestřílí ve filmu“. Tak jsme se na to vykašlali. Udělali jsme si vlastní věc, nad kterou máme plnou kreativní kontrolu.

A klukům ze Starcraftcz.com patří velký dík!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama