beyond-good-evil-2-primarne-pro-casual-hrace
Novinka Beyond Good & Evil 2 primárně pro casual hráče

Beyond Good & Evil 2 primárně pro casual hráče

sleepless.

sleepless.

30. 5. 2008 10:57 4
Reklama

Oznámení Beyond Good & Evil 2 prostřednictvím traileru během Ubidays 08 potěšilo spoustu lidí, ačkoli zatím nevíme, kdy hra vyjde, na jaké platformě vyjde, prostě nevíme skoro nic, o příběhu to samé.  Můžeme jen vycházet z vlastních vzpomínek na první díl a jeho zakončení, na které snad vývojáři naváží, přinejmenším příběhově. Co se hratelnosti týče, zřejmě žádnou větší kontinuitu čekat nemůžeme, protože jak v rozhovoru pro Next-Gen.biz prohlásil CEO Ubisoftu Yves Guillemot, tak jeden z důvodů, proč první díl neoslovil širší segment hráčů byla příliš vysoká obtížnost.

„Bylo zřejmé, jak je spousta našich zákazníků s Beyond Good & Evil extrémně spokojena. Tehdy to však bylo odlišné obecenstvo. Core hráčů bylo více než casual hráčů, jak tomu je dnes. Domníváme se, že tehdy byla hra (Beyond Good & Evil ) pro normálního hráče příliš obtížná. Proto uděláme (pokračování) mnohem přístupnější a ujistíme se, že je opravdu šité na míru nové generaci (hráčů), která se začala hraní věnovat.“

Zcela upřímně a na rovinu: Beyond Good & Evil nám nepřišla ani omylem obtížná, spíš naopak. Je ovšem pravda, že patříme do skupiny core hráčů a těžko se tedy dokážeme vžít do role normálního casual hráče. Guillemot má v tomhle možná pravdu. To, že se z Beyond Good & Evil  nestal komerční trhák, bychom však obtížnosti nepřisuzovali (spíš bychom obvinili špatný marketing) a zmínka o úpravě obtížnosti směrem dolů nás mírně znervózňuje. Pokud bude hra i přesto zábavná a výsledný zážitek bude stejně intenzivní jako u prvního dílu, tak to vem čert. Pokud to však Ubisoft se zaměřením na casual hráče přežene, tak jazyk za zuby rozhodně držet nebudeme. Přeci jenom, nebýt právě core hráčů, kteří Beyond Good & Evil pořád intenzivně vyvolávali a v první řadě si jej koupili, tak by se dnes díl druhý nepřipravoval.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama