Borderlands - potvrzeno DirectX 10
Magazín PC Games Hardware aktuálně vyzpovídal Corrinne Yu, ředitelku technologií ve studiu Gearbox Software, které právě pilně maká na své střílečce Borderlands (a samozřejmě i dalších projektech). Corrine potvrdila, že PC verze Borderlands bude podporovat DirectX 10. "Využíváme mnoha výhod Shader Model 4.0. Zejména geometry shader pro vylepšení stínů. Využíváme virtuální správu textur abychom zlepšili obrazovou kvalitu našich virtuálních světů," řekla Yu.
Obecně pak shrnula výhody DX10 v tom, že má lepší světlo, stíny a celkovou obrazovou kvalitu. Pro hráče pak doporučuje karty řady GeForce 8800 GTX namísto GTS a spoustu RAM paměti pro celý počítač. Dobrá rada nad zlato ;). Každopádně není od věci si připomenout, že Corrinne Yu pracovala v minulosti mimo jiné jako vedoucí programátorka enginu Prey, později jako ředitelka technologií v ION Storm a podílela se například na legendárním Anachronoxu.