Tvůrci Limbo of the Lost prý o krádeži nevěděli
Prsty jedné ruky nám nestačily na spočítání her, které vykradl někdo z tvůrců adventure Limbo of the Lost. Oblivion, Thief, Unreal a další hry byly připraveny o nějakou grafiku, která pak byla použita pro lokace, interface, doplňující objekty a další části Limbo of the Lost. Jakmile se to provalilo, tak se společnosti tuto hru vydávající zhrozily a okamžitě začaly mektat cosi o zastavení distribuce a tak dále a tak dále. Ale to hlavní, co na důkazy podepřená obvinění o krádeži říkají tvůrci hry z trojčlenného týmu Majestic Studios, to jsme se dozvěděli až nyní. A rozhodně nejsme s odpovědí spokojení, naopak nestačíme zírat.
„V reakci na šokující upozornění, že byl v PC hře Limbo of the Lost nalezen nějaký nepovolený a autorským právem chráněný materiál, který byl týmu vývojářů podstoupen externími spolupracovníky, jsme dali souhlas a plně spolupracuje s oběma vydavatelskými společnostmi na okamžitém stažení všech kopií hry ve všech teritoriích.“
To nám snad chce někdo z týmu Majestic Studios namluvit, že neměli ani páru o materiálech z populárních cizích her přítomných v jejich titulu? Zvlášť, když grafiku hry tvořil ještě před pár lety šéf studia načisto sám.
„Rádi bychom vás ujistili, že ani v nejmenším neschvalujeme jakékoli použití autorskými právy chráněného materiálu a kdybychom si toho byli vědomi dříve, okamžitě bychom zastavili vývoj hry a dali tuto chybu do pořádku ještě před zahájení procesu vedoucího k vydání hry.“
Říká se „líná huba, holé neštěstí“. V tomto případě by však více sedělo „velká huba, holé neštěstí“.
„Z toho co víme neměl nikdo z Majestic, G2Games a TriSynergy o porušení autorských práv ani ponětí a nijak se na tom nepodílel. Můžeme se tak v souvislosti s tímto problémem všem jenom omluvit. Jako tým jsme touto kauzou šokováni a zdrceni a budeme i nadále spolupracovat se zmíněnými vydavateli na nápravě.“
Tolik tedy vyjádření Mestic Studios, jehož trojčlenné osazenstvo chybu na své straně rozhodně odmítá a kouli s trusem posílá k jiným hovniválům, někam do sféry externího vývoje. Opravdu jsme zvědaví, na koho to nakonec padne. Ovšem co naplat, ostuda už je to tak jako tak příšerná.