postupne-graficke-vylepsovani-wow
Novinka Postupné grafické vylepšování WoW

Postupné grafické vylepšování WoW

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

29. 8. 2008 08:21 5
Reklama

Za tu řádku let, co se World of Warcraft vyskytuje na MMO scéně, dokázali vývojáři vybrousit hratelnost téměř k dokonalosti. Ať už s tím souhlasíte, nebo ne, člověk má tendenci stále hledat chyby, a když je nenachází právě zde, přesune svůj kritický pohled na něco jiného. Tím „něčím jiným“ je poslední dobou grafické zpracování, které i ve své osobitosti přeci jen v dnešní době lehce ztrácí. Vyskytují se proto názory, že by vývojáři měli hru kompletně převést do nového enginu, aby si mohli hráči zase pár let užívat. Jenže, tohoto kroku se podle slov producenta J. Allena Bracka nedočkáme, ke slovu budou přicházet postupná vylepšení.

„Je nutné zmínit, že věnujeme opakované úsilí směrem ke grafickým upgradům a prvek po prvku vzhled hry upravujeme, namísto toho, abychom ji stavěli na nový engine,“ vysvětluje Brack a v zápětí nabízí příklad, že se v současné době mluví o vylepšení vody v nějakém dalším budoucím datadisku, či větším updatu. Brack zároveň odhaluje, jaké grafické změny nabídne chystaný datadisk Wrath of the Lich King: „Udělali jsme v WotLK pár změn, jmenovitě ve třech okruzích: systém stínů, technologie shader modelů a vzdálenost dohledu.“ Co se týče zmiňovaných stínů, hrči se dočkají mnohem lepšího zážitku, než doposud, a to jak v případě stínů vrhaných postavou, tak i dalšími objekty. Nová technologie shaderů dovolí vývojářům lépe ztvárnit prostředí, s čímž se pojí také propracované efekty a ztvárnění ledu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama