left-4-dead-se-obejde-bez-in-game-animaci
Novinka Left 4 Dead se obejde bez in-game animací

Left 4 Dead se obejde bez in-game animací

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

1. 9. 2008 09:20 3
Reklama

Těšili jste se, jak budete vést složité konspirační teorie a intlektuální rozhovory s dalšími postavami ze hry Left 4 Dead ve stylu George Romera a jeho zombie filmů s politickými podtexty? Tak na to honem rychle zapomeňte, protože Valve chtějí ze hry udělat "přímočarou" zombáckou pifačku. Jediná animace, kterou ve hře uvidíte, bude ta úplně na začátku, kterou dostali na svědomí lidé, dělající cut-scény v Team Fortress 2. Čtyři hlavní hrdinové se ocitnou uprostřed města, obklopeni vlnami zombíků dva týdny po vypuknutí epidemie a jediný způsob jak se zachránit bude prostřílet se pryč.

Ačkoliv bude ve hře na osm tisíc řádek dialogů (například takový Half-Life 2 měl pouhých dva a půl tisíce), rozhodně je neuslyšíte všechny během prvního zahrání. Jednotlivé řádky se "spustí" pouze za určitých okolností, takže může trvat dny, týdny, dost možná měsíce, než od svého kolegy uslyšíte větu "Všichni tady chcípneme." Valve se rozhodli vypustit animačky hlavně proto, že Left 4 Dead je zamýšlena jako hra, kterou budou lidé hrát opakovaně, takže by se jim animované sekvence rychle omrzely a jenom by je odklikávali. "Nechtěli jsme ze hry dělat druhého Kmotra. Má to být naprosto krystalicky čistá adrenalinová akce. Zombácká apokalypsa," řekl Chet Faliszek, jeden z producentů. "Jde tam o zabíjení zombíků. Ne o nastolení míru a pořádku ve světě." Navíc díky tomu, že hra nebude svázána příběhem si autoři budou moci dovolit pozdější přidávání dalších úrovní bez toho, aby se museli babrat s příběhovým pozadím. Nejlépe to ale stejně uzavřel Faliszek: "Nechceme hráčům dávat brnění pro koně."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama