wright-spore-je-casual-hra-na-hodnoceni-nesejde
Novinka Wright: Spore je casual hra, na hodnocení nesejde

Wright: Spore je casual hra, na hodnocení nesejde

sleepless.

sleepless.

8. 9. 2008 12:33 27
Reklama

Zatímco internet i papír vře rozdílnými názory na Spore, kdy jedna strana odmítá hru jako propadák desetiletí a druhá jako skvělou hračku, Will Wright si spokojeně sedí kdesi ve své kanceláři a užívá si vesmírné fáze své vlastní hry. Že Spore nedostává devítky a desítky? Nevadí. Hlavní je, že se prodává. Že se Spore spoustě hardcore hráčů nelíbí? Nevadí, stejně to není hra pro ně. Že jsou na hru tak rozdílné reakce? Nevadí, každému se může líbit jiná fáze. V podobném duchu odpověděl Wright na otázky Stephena Totila pro MTV Multiplayer blog.

„Když nic jiného, tak našim cílem bylo udělat hru spíš pro casual hráče. Spore má rozhodně větší hloubku, než měla třeba The Sims. Ale mrkli jsme na hodnocení The Sims 2 na Metacritic, což bylo tak okolo 90, a na hodnocení Half-Life, což bylo 97, a pak jsme se rozhodli – bylo to tedy už před docela dlouhou dobrou - že chceme u Spore spíš prodejnost a Metacritic hodnocení na úrovni The Sims 2 než prodejnost a Metacritic hodnocení jako Half-Life.“ Tohle snad hovoří za vše a můžete se vztekat, jak chcete, zřejmě tento plán EA vyjde.

A komu ve Spore chybí komplexita a hloubka, může třeba poslední vesmírnou fázi hrát Wrighteovským způsobem. Will si rozehrál několik odlišných her, které mu pak vzájemně interagují. Čili třeba jeho vlastní civilizace z jedné hry, teď funguje jako nepřátelská ve hře jiné. Schválně by nás zajímalo, kolik z těch hráčů, kteří Spore po jednom dohrání odepsali, vůbec zkoušelo k celé věci přistoupit jako k hračce a ne jako k lineární hře. Samozřejmě je to každého věc, protože jak sami vidíte, ani Wright si nemyslí, že Spore je hra pro všechny. Ostatně, ani GTA IV nebaví každého.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama