Gearbox objasňuje zdržení Brothers in Arms
Hra Brothers in Arms: Hell's Highway je ve vývoji už šíleně dlouho. Jeremy Cooke ze studia Gearbox dnes objasnil pár důvodů proč to trvá déle, než autoři původně mínili. Na vině je prý nezkušenost autorů s architekturou PlayStationu 3. "U předchozích dílů série jsme vždycky práci na PS verzi předali někomu jinému. Někomu, kdo dostatečně dobře rozuměl architektuře oněch konzolí. U třetího dílu to nešlo, proto jsme se museli naučit to udělat sami." Vývoj na tři odlišné platformy měl ještě další komplikace. "Jsou tu hlavně hardwarové důvody. Nemůžeme vědět, jestli tenhle kluk s Xboxem má harddisk, nebo jestli tamten má v PC tuhle kartu nebo...kolik jich vlastně celkem je?" Naštěstí proces tvorby příběhu a herních mechanismů nezabral tolik času, takže bychom si během několika týdnů mohli třetí díl série Brothers in Arms zahrát.