Diablo 3 – způsob smrti vyřešen
Ačkoliv může nadpis zavánět lehkou morbidností, všichni kdo se těší na pokračování legendárního RPG, Diablo, tuto zprávu určitě uvítají. Způsob smrti, případně respawn (vzkříšení, říkejte tomu, jak chcete), je ožehavým tématem, čehož si jsou vědomi i lidé v Blizzardu. Zatímco ve druhém díle série jste se po smrti odporoučeli zpět do vesnice a bez veškerého vybavení se museli prokousat zpět, ve třetím Diablu bude vše lehce zjednodušené. Jak praví kdosi z Blizzardu pod přezdívkou Bashiok, nyní se budete vracet pouze k checkpointům uvnitř dungeonu. Záchytné body budou rozesety po celém herním světě, obecně na koncích jednotlivých úrovní. Po smrti se právě na těchto místech objevíte pouze s malou dávkou zdraví, případně dalšími penalizacemi, nad kterými se v tuto chvíli teprve uvažuje.
Určitě tedy jde o jasný odklon od předešlého hardcore pojetí, čemuž nasvědčuje už několikrát probírané téma grafického zpracování. Ať tedy v Blizzardu doufají, že se po tomto ohlášení nespustí další petiční lavina.