EA ruší vývoj střílečky C&C: Tiberium
Po řadě měsíců absolutního ticha a absenci nových informací, screenshotů i videí vyšlo najevo, že EA zrušila střílečku Command & Conquer: Tiberium. Oficiálně to zatím oznámeno nebylo a možná ani nebude, informace o zrušení projektu pochází z interního emailu, který zaměstnancům EA LA rozeslal Mike Verdu.
„Od začátku vývoje jsme řešili závažné designové překážky. Snažili jsme s tím bojovat a vyřešit je, ale nebyli jsme úspěšní. Hra se prostě nejeví natolik dobrá, aby splňovala nejenom naše požadavky na kvalitu, ale i požadavky našich zákazníků,“ píše Verdu v mailu, jehož pravost byla v mezičase potvrzena mluvčí EA, která pro Kotaku potvrdila, že sebou zrušení hry přinese propuštění několika lidí z týmu, které se buď podaří v rámci EA upíchnout na jiném projektu, nebo budou vypuštěni s řádným odškodným.
„S ohledem na budoucnost se musíme postarat, aby se to neopakovalo. Věřím, že už nyní jsme schopni lépe ošéfovat úspěšnost hry od samého začátku vývoje. Laťka kvality se prostě zvedla. Nyní se musíme ještě více soustředit na co nejlepší design a provedení, na zachytávání a rychlé odstraňování problémů v počátečních fázích vývoje,“ uzavírá svůj monolog v mailu Verdu.
Command & Conquer střílečky jsou prostě prokleté. Ta první sice vyšla, ale úspěchu se nedočkala, ta druhá se pro změnu nikdy v obchodech neobjeví. Možná to je nějaká tiberiová otrava či co.