padlo-prvni-mesto-ve-warhammer-online
Novinka Padlo první město ve Warhammer Online

Padlo první město ve Warhammer Online

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

2. 10. 2008 14:32 11
Reklama

Různé typy soubojů v současných MMO hrách nejsou ničím neobvyklým, proto nikoho asi nezvedlo ze židle, když byl pro Warhammer Online ještě během vývoje slíben PvP, PvE a RvR systém. Zaměříme-li se na poslední jmenovaný soubojový systém, tedy Realm vs. Realm, jde v něm o bitvu velkých armád živých hráčů, hájících zainteresované strany konfliktu. WAR nabízí v rovině RvR systému několik herních módů, přičemž nejkomplexnější z nich je ztvárněn ucelenou kampaní. Úspěch v ní je podmíněn dobytím hlavního města protistrany, odměnou pak možnost vydrancovat jej. Podle slov vývojářů mělo dojít k první výhře v RvR kampani zhruba měsíc po vydání hry, jak ale vychází najevo, někdo se trochu přepočítal.

V noci z úterý na středu na evropském serveru Karak Eight Peaks totiž přibližně 30 – 40 zástupců Destruction (ti zlí), úspěšně obsadili hlavní město frakce Order (ti dobří), Altdorf a zapříčinili se o konec rozehrané kampaně. To vše necelé dva týdny po vydání hry.

Celá situace je však v tuto chvíli ještě stále opředena jakousi mlhou, neboť nikdo nemůže uvěřit, že by se podařilo obsadit tak dobře hlídanou pevnost, jakou je Altdorf, během jedné noci. Ostatně, dříve tuto možnost vyvrátil i boss vývojářů z Mythicu, Mark Jacobs: „Viděli jsme v mnoho hrách, co lidé dělají v nočních hodinách, když je ve světě [připojeno] málo hráčů, ale takhle to ve WAR fungovat nebude. Je to nemožné!“ Jak si tedy celý incident vysvětlit? Mnoho hráčů, pochopitelně ze strany Order tvrdí, že útok byl proveden díky odhalení nějakého bugu. Očití svědci totiž tvrdí, že akt samotného obsazení netrval ani hodinu, odehrál se prý rámcově během několika minut. Přinejmenším zvláštní je pak jedna z výpovědí, která hovoří o tom, že Destruction použili zadní vchod do pevnosti, který smí / mohou využívat jen ti, kteří jsou v Altdorfu doma. Celé situaci pak už nenahrává ani to, že je stále zpochybňována účinnost NPC stráží.

V současnou chvíli se tedy stále zjišťuje, co že se to v onu osudnou noc přesně událo a jak podobně rychlým zátahům předejít. Vývojáři zatím nepodali k celé situaci žádné prohlášení, snad tedy nebudeme čekat dlouho a po nějakých úpravách se vše vrátí do svých kolejí. WAR by si to, jakožto velice solidní MMO, rozhodně nezasloužil.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama