Valve špatně zvolilo podtitul pokračování HL2
Doug Lombardi z Valve řekl, že zvolit pro krátká pokračování Half-Life 2 přízvisko „epizoda“ nebylo zrovna šťastné rozhodnutí. Problém tkví v tom, že jednotlivé epizody od sebe dělí příliš dlouho času, což je v rozporu s významem tohoto slova: „Smysl slova epizoda vystihuje televizní zpracování, kde lidé dostávají něco nového každý týden. Lidé teď říkají ‚Mysleli jsme si, že epizody[ve vašem podání] znamenají novinky každý půlrok‘,“ řekl Lombardi. Na druhou stranu, je to to jediné, co se mu na kratších epizodkách se světa Half-Life 2 nelíbí. Podle Lomabrdiho je právě v krátkých hrách budoucnost, protože je pro všechny firmy příliš finančně i časově náročné vytvářet obří komplexní hry, navíc s kvalitní grafikou. My vidíme problém v jeho dalším tvrzení, a sice, že mnoho vývojářů se touto cestou už vydalo, ale bez upozornění na krátkost hry v názvu a co je nejdůležitější, bez změny ceny. Takže čestně milí vývojáři, čestně na nás.