blizzard-vysvetluje-proc-starcraft-2-nezdime
Novinka Blizzard vysvětluje, proč StarCraft 2 neždíme

Blizzard vysvětluje, proč StarCraft 2 neždíme

sleepless.

sleepless.

14. 10. 2008 09:02 8
Reklama

Oznámení vyslané mezi fanoušky během BlizzConu, podle kterého bude singleplayer (multiplayeru se to vůbec netýká) kampaň TRS StarCraft 2 rozdělena na tři díly, vyvolalo vlnu z 90% negativních reakcí. Nejčastěji padali hlášky o tom, že je Blizzard nenasytná firma, která už dokonce rozsekává své hry, aby vydělala více, že za to může nedávno sloučení se spol. Activision, která má velmi ráda pravidelně každý rok vycházející série a tak dále. A není těžké si představit, jak na to vývojáři z Blizzardu nevěřícně koukají a sami sebe se ptají, jestli všichni ti lidé opravdu pozbyli veškerých smyslů a snaží se alespoň trošku vnímat, co se jim vlastně snaží říct. A pozor, tohle rozhodně není naše vlastní fabulace, je to odraz skutečnosti, což vyplývá z rozhovoru Boba Colaycoa z Blizzardu pro Edge. Krátký sled otázek a odpovědí se totiž zabývá právě vyjasňováním různých zmatků a fám okolo StarCraft 2I a jeho rozdělení na tři kusy.

„Jedna z věcí, které se Chris Sigaty (producent SCII) snažil v rozhovorech během víkendu říct, je, že od začátku byly pro SC2 plánovány dva datadisky. Tahle nová struktura je tedy vlastně jen jiný způsob, jak náš původní záměr zrealizovat,“ hovoří zcela na rovinu Colayco a pokračuje:

„Jen, abych vás dostal do obrazu. U RTS titulů obvykle vydáme singleplayer kampaň, která nabídne ochutnávku každé rasy. Původní StarCraft obsahoval 10 misí pro každou ze stran. A datadisk Brood Wars pak pro každou stranu přinesl ještě zhruba osm misí. A opravdu tím jediným, co nyní u SC2 děláme, je změna způsobu, jakým budou hráči singleplayer obsahovat konzumovat. Ve StarCraft 2 tedy bude kampaň zaměřená výhradně na Terrany. Bude 26 – 30 misí dlouhá, budete v ní hrát za Jima Rainera. Až vydáme první datadisk, tak bude cílen na Zergy. To bude dalších 26 – 30 misích zaměřených čistě na Zergy. A když se dostaneme k vydání posledního datadisku, tak se bude točit okolo Protossů, opět s 26 – 30 misemi.“

Colayco se zkrátka snaží vysvětlit, že by hráči kompletní StarCraft 2 zážitek dostali ve třech dávkách, čili v první hře a dvou datadiscích. A na tom se nic nezmění, jen bude struktura těch jakoby datadisků trošku jiná. 

„Já mám takový pocit, jako by si hráči a čtenáři neuvědomovali, že v každém ze tří produktů je plnohodnotná a popravdě řečeno také obrovská singleplayer kampaň.  Jen prostě lidem, kvůli opravdu epickému zážitku, namísto všech tří stran naráz předhodíme v každé hře jednu,“ vyjadřuje se teďka už opravdu polopaticky Colayco, který rovněž ujistil fanoušky, že Activision Blizzardu do vývoje a vydávání her opravdu nijak nezasahuje, a že multiplayer část hry dostanou hráči ve své plné podobě při koupi kterékoli ze tří plánovaných her.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama