Každá akce bude mít v The Old Republic dopad
Pokud jste hráli skvělé RPGčko Mass Effect, museli jste čas od času učinit nějaké důležité rozhodnutí, které hodně ovlivnilo vaše další konání. Nechat někoho zemřít? Nebo ho nechat žít? Volba byla pouze na vás. Ale i když se vám ta která volba nelíbila, stačilo pouze nahrát starou pozici a mohli jste si vyzkoušet všechny možnosti. Tvůrci ze studia BioWare připouštějí, že tohle byl jeden z nešvarů jejich her a budou se ho snažit odstranit právě v připravované onlinovce Star Wars: The Old Republic. "Jak se vývojáři snaží přilákat větší a větší množství lidí, z her se ztrácejí důležitá rozhodnutí. Vše má velmi malý dopad a prakticky nikdy se nedočkáte nějakých negativních následků. Proto se budeme snažit je znovu přinést na monitory, ovšem v podobě, která nebude hráče otravovat," řekl Greg Zeschuk z BioWare. "Většinou jsou to úkoly jako zabij tamtoho a přines mi pět tohodle. Naposledy si pamatuji nějaký větší dopad ve hře Grand Theft Auto 4 a i tam to šlo omezit pokud jste si vypnuli autosave. V naší hře ale žádné sejvy nebudou, prostě to uděláte a bude to dobře, nebo špatně. To, jestli vás to bude ovlivňovat v budoucnosti prostě vědět nebudete." Ovšem nemusíte se bát, že jednou špatnou odpovědí byste měli celou hru znepřijěmněnou až "do konce." Pouze chce hráčům ukázat i odvrácenou minci a zamýšlet se nad tím "co kdyby?" Uvidíme, jak se vývojářům povede tento velmi náročný prvek do hry zaimplementovat a jestli se nedočkáme tisíců naštvaných vlkodlaků na Tatooine (Daggerfall nechává pozdravovat).