"StarCraft 2 jako trilogie není kvůli penězům"
Zcela chápeme vaše protesty, když se někteří vývojáři rozhodnou rozdělit titul, který měl původně vyjít jednotně, na několik částí. Zavání to totiž finanční nenasytností, která je sice pochopitelná, ale už ne v mnoha případech adekvátní. Něco podobného se stalo v případě StarCraft 2, kdy se vývojáři z Blizzardu rozhodli vydat hru jakožto trilogii, kde v každém díle dostanete v singleplayerové kampani přístup k jedné rase. Logicky se tedy začaly objevovat stížnosti na adresu finanční politiky Blizzardu, což se nyní snaží obhájit COO, Paul Sams. Na dotaz, aby uvedl důvody, proč se s rozdělením hry naložilo právě takto, spustil: „Důvod celé záležitosti upřímně není o tom, že se snažíme hru nějakým způsobem natáhnout a rozmáznout ji [do třech dílů]. Lidé si myslí, že bylo naše rozhodnutí učiněno skrze peníze. Ale mohu vám absolutně pozitivně říci, se 100% pravdivostí, že to [peníze] nebylo předmětem konverzace. Zaručuji se za to. Máte mé slovo. Nikdy neproběhla konverzace, kde bychom řekli ‚nechte nás to udělat, takhle vyděláme víc peněz‘. Přísahám. Důvodem našeho rozhodnutí byl fakt, že jsme [v rámci rozdělení] doufali ve zkvalitnění zážitku. Každý, kdo by vám řekl něco jiného, lže.“
Jak už k prohlášení přistoupíte vy, necháme skutečně na vás, za nás pouze dodáváme, že se na StarCraft 2 těšíme, ať už nám bude prodán celý bochník, nebo postupně jedna třetina.