Bude Massive Entertainment vytvářet online hry?
Švédské studio Massive Entertainment bylo doposud známé především svými perfektními realtime strategiemi. Vždyť obou dílů sci-fi Ground Control i lehce akcí říznuté hry World in Conflict se prodalo obrovské množství kusů. Aktuálně mají sice rozděláno pokračování právě World in Conflict, jenže po odkoupení firmy společností Ubisoft by se mohla filozofie tvorby her v Massive posunout vstříc online světům. "Naším cílem je vytvořit první onlinovku, která by byla maximálně přístupná všem evropanům i američanům. V Číně jsou tyhle hry nesmírně populární a vydělávají obrovské množství peněz. Až poté bychom chtěli pokračovat v "hardcore" online hrách, RPGčkách a realtime strategiích," řekl Yves Guillemot, CEO firmy Ubisoft. To by znamenalo, že z Massive se stane skutečně masivní vývojář online her. Lze jenom doufat, že při tom nezapomenou taky na své skvělé realtimové strategie a vytvoří třeba třetí díl série Ground Control.